Új korszak a kábelcsatornák hatékonyságában!

Az r-time idén ősszel egy új értékesítési modellt dolgozott ki, mely az RTL3 fantázianevet kapta. Az RTL3 nem más, minthogy a médiakereskedőház 2013. január elsejétől a portfólió három legnagyobb kábelcsatornáját, a Cool, a Film+ és az RTL II reklámidejét együttesen értékesíti, még hozzá úgy, hogy ezeken a kábelcsatornákon tükörblokkot alkalmaz. (x)

 

A modell nemcsak mint értékesítési technika teljesen úttörő, hanem egyúttal új korszakot jelent a kábelcsatornák hatékonyságában is. Ezzel a technikával az r-time ugyanis egy várhatóan 12 százalékos közönségarányú kábelcsatornával, vagyis ha úgy tetszik, egy harmadik nagy kereskedő csatornával szolgál a hirdetőknek kommunikációs céljaik eléréséhez, amely hatékonyságban akár az országos televíziókkal is felveheti a versenyt.

 

Már megtekinthető az RTL3 előnyeit bemutató sorozat harmadik része itt.

  • Megosztom