Új magazin a hazai lappiacon

Vállalkozóknak, vállalati közép- és felsővezetőknek indított új gazdasági havilapot Kocsi Ilona. A magazin az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni. A magazin induláskor 2 ezer példányban jelenik meg, továbbá online is elérhető.

 

November 11-től kapható az újságosoknál, illetve előfizethető az új gazdasági havilap, a Boom novemberi száma. A magazin kitalálója és kiadója Kocsi Ilona, a Világgazdaság és a Menedzser Magazin volt főszerkesztője. „Üzleti inspiráció menedzsereknek” – olvasható a címlapon az öndefiníció, amely jól leírja, kiknek és miről is szól a Boom: cégvezetőknek, vállalkozóknak, üzletembereknek, induló startup-alapítóknak, akik inspirációra vágynak, szívesen olvasnak üzleti sztorikat, és akik tanulni és tapasztalni akarnak.

 

A magazin induláskor 2 ezer példányban jelenik meg, illetve elindult a honlapja. A lap rovatai: Interjú, Cégvilág, Mások mondják… (vélemények), Üzleti coming out…, Trend, Karrier, Nem mellékes (üzleten kívül is van élet), Nem utolsó…, Üzletrõl, röviden.

 

„A teljesítmény a lényeg. És az ember, aki ezt eléri. Néha könnyen, máskor nehezebben. Néha tervezetten, máskor váratlanul. Néha szokásos üzleti modellel, máskor váratlan húzásokkal. Van mirõl mesélni, van miből tanulni. A BOOM inspirál, elgondolkodtat, bátorít. Ha másnak sikerült… A lényeg a kreativitás, a gondolkodás, a nyitottság. Ehhez adunk sztorikat, emberi történeteket, s elemzést, hátteret, trendeket is.” – foglalta össze a Boom ars poeticáját és célját Kocsi Ilona tulajdonos-főszerkesztő.


  • Megosztom