Új arculatot kap a Turner csatornája

Világszerte megváltozik a Boomerang gyerekcsatorna megjelenése. A szeptember 29-i Latin-amerikai bemutatót követően az ausztrál csatorna is megváltozik november 3-tól, az Egyesült Államokban, az EMEA és az APAC-országokban pedig 2015-től várható a váltás.

A Turner Broadcasting bejelentette, hogy második legnagyobb gyermekcsatornáját, a Boomerangot globális, kizárólag animációs tartalmú gyermekcsatornaként pozícionálja újra, olyan klasszikus és kortárs rajzfilmekkel bővítve műsorkínálatát, amelyek az egész család kedvencei lehetnek. A bejelentés Gerhard Zeilertől, a Turner Broadcasting System International Inc. elnökétől és Christina Millertől, a Cartoon Network, Adult Swim és Boomerang (U.S.) elnökétől származik. A formailag és tartalmában egyaránt megújult csatorna Amerikában már bemutatkozott, a globális váltás 2015-től várható.

A világ legnagyobb animációs gyűjteményéből – többek között a Warner Bros., Hanna-Barbera, a Cartoon Network és MGM Studios rövidfilmjei, sorozatai és különkiadásai közül – válogatva, a Boomerang műsorán olyan időtlen kedvencek láthatók majd mint a Tom és Jerry, a Bolondos Dallamok, a Pindúr Pandúrok és a Scooby-Doo. Emellett a csatorna kínálata számos kortárs sorozattal bővül, a világ legkülönfélébb stúdióiból. A Boomerang új, egyedi arculatot is kap, és története során először jelentkezik saját gyártású tartalommal 13 nemzetközi adásában egyszerre.

“Azáltal, hogy a Boomerangot a Cartoon Network után a második gyermekcsatorna rangjára emeljük, úgy gondoljuk, végleg elnyeri méltó helyét a globális mezőnyben” – nyilatkozta Zeiler. “Rendkívül boldogok vagyunk, hogy tanúi és tevékeny részesei lehetünk a csatorna átalakulásának – mindezt olyan köntösben és tartalommal, amelyre bátran alkalmazhatók a ‘minőségi és kortárs’ jelzők. Ez stratégiánk azon továbbgondolását is jelenti, miszerint meglévő nemzetközi gyermekcsatornáink sikereire kívánunk építkezni.”

“A Boomerang örökzöld sorozatai mindig is a különböző generációk kedvencei voltak” – nyilatkozta Miller. “Ezt nemcsak azért tekintjük fontosnak, mert újradefiniálhatjuk a családi televíziózást, de az átalakításban globális – a Cartoon Networkőt is magába foglaló – gyermekcsatorna portfóliónk növekedését és erősödését is látjuk” – tette hozzá.

A világszerte 250 millió otthonban elérhető csatorna jelenlétét tovább erősíti számos mobil és internetes platformon való jelenléte, többek közt a szintén új külsővel jelentkező weboldal, amely új arculata mellett exkluzív játékokkal és tartalmakkal bővül a jövőben. A fiatalabb nézők koruknak megfelelő játékokon keresztül ‘léphetnek kapcsolatba’ kedvenc szereplőikkel, míg az idősebb látogatók még többet tudhatnak meg kedvenc karaktereikről és sorozataikról.

  • Megosztom