Új vezetővel erősít a Marquard Media

Az igazgatótanács új tagjaként Jacques Bughin, a digitális átalakulás szakértője csatlakozik a társasághoz, a távozó Bruno Valsangiacomo helyét veszi át

Jacques Bughin 1992 és 2019 között a McKinsey-nél dolgozott számos különböző beosztásban: 1998-tól partner, majd 2005-től senior partner volt. Részt vett 1999 és 2002 között a digitális kezdeményezés irányításában, 2004 óta a stratégiai és vállalati módszerek vezetője, és 2007-ben a média módszerek vezetője volt. A McKinsey Global Institute munkatársaként több pozíciót is betöltött: 2014 óta a tudományos tanács (Knowledge Board) tagja, 2016 óta az intézmény három globális igazgatójának egyike. Emellett a brüsszeli gazdasági és vállalatirányítási főiskola (Solvay Brussels School Economics & Management) tudományos munkatársa.

Számos kutatást készített globális gazdasági trendekről, a technológia hatásairól, lehetőségeiről és kihívásairól, többek között a big datáról, a munka és készségek jövőjéről, valamint a mesterséges intelligenciáról. Több mint 50 cikket publikált akadémiai kiadványokban és olyan szakfolyóiratokban, mint a Harvard Business Review vagy a Sloan Management Review, neve rendszeresen szerepel a vezető nemzetközi médiában. Jacques a University of Louvain egyetemen szerzett PhD fokozatot.

A Marquard Media Group AG igazgatótanácsának jelenlegi tagja a következők: Jürg Marquard, alapító, többségi tulajdonos, az igazgatótanács elnöke; Bijan Khezri, a csoport vezérigazgatója, a cég társtulajdonosa, az igazgatótanács delegáltja; Dr. Luka Müller, a zürichi MME Legal jogi cég alapító partnere, és a Sygnum AG pénzügyi-technológiai társaság társalapítója és elnöke; Thomas Rinderknecht, a Badertscher Rechtsanwälte AG senior partnere és a Lindt-Sprüngli AG igazgatója; Marc Walder, a Ringier AG vezérigazgatója és részvényese, a „digitalswitzerland” alapítója; és Jacques Bughin.

  • Megosztom