Új vezetővel erősít a Duna House

2018 szeptemberétől Benedikt Károly tölti be a Duna House Cégcsoport marketing vezetői pozícióját. A kommunikációs szakember idén januárban csatlakozott az ingatlanközvetítő hálózathoz PR és elemzési vezetőként, amely részleg mostantól a marketing osztállyal összeolvadva az új vezető irányítása alatt működik tovább. A Duna House jelenleg 3 országban közel 240 irodával Kelet-Közép-Európa legnagyobb ingatlanközvetítői hálózatát üzemelteti, 2017. évi árbevétele közel 5 milliárd forintot tett ki.

Az új marketing és PR vezető a cégcsoporton belül az üzletágak külső és belső kommunikációjának megvalósításáért és azok összehangolásáért felel, különös tekintettel a magyar ingatlanközvetítői hálózatok több mint 160 irodájának támogatásáért, valamint a Duna House és Smart márka ismertségének további erősítéséért.

Benedikt Károly, PPKE-BTK Kommunikáció- Történelem szakon szerezett diplomái mellett, műszaki- számítástechnikusi végzettséggel rendelkezik. Az elmúlt 12 évben kommunikációs ügynökségeknél dolgozott. Az LWp Kommunikáció és a ComLab ügynökségénél vezető tanácsadó és Head of PR pozíciókat töltött be, ahol nemzetközi nagyvállalatok és hazai kkv-k kommunikációjának stratégiai tervezése és kivitelezése tartozott feladatai közé. Ügyfelei voltak többek között az Oracle, Cisco Systems, Sony Ericsson, Telenor, Bónusz Brigád, LogMeIn és a Cofidis is. A Duna House Cégcsoporthoz idén januárban csatlakozott.

  • Megosztom