Új vezetőt igazolt a fps ügynökség

Keszte Dóra újonnan csatlakozott az fps ügynökséghez – a Virgo csoport tagjához –, mint a digitális kommunikációs üzletág vezetője.

A több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkező marketingkommunikációs szakember korábban olyan nagy, többnyire nemzetközi márkák integrált (digitális) kommunikációján dolgozott, mint McDonald’s, SPAR, Nestlé, Tchibo, Vatera, Danone, Kraft Foods/Mondelez (Milka, Sport szelet, Győri Édes), Raiffeisen, Bonafarm csoport (Mizo, Pick), Parmalat, OTP Bank, MOL, Centrál Média/Sanoma (Nők Lapja C@fé) stb.

Keszte Dóra a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán szerzett közgazdász marketinges diplomát. Karrierje során megfordult az OMD Hungary-nél, dolgozott a Café Médiában, ügyfélkapcsolati igazgatóként a Neo Interactive-ban, legutóbb pedig a Core Digital-ban munkálkodott partnerként és client service director-ként.

Dóri feladata az fps ügynökség digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, alapvetően digitális termékek márkaépítése, különféle kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele, illetve az fps ügynökségen belül a márkakommunikációs és integrált, digitális ökoszisztéma szemlélet további edukációja.

  • Megosztom