Új vezetőkkel erősített a Progressive

Szabó Orsolya lett a Progressive reklámügynökség Client Service Directora, míg az Event Director pozíciót Lengyel Richárd tölti be a jövőben. Mindkét vezető évek óta a Progressive csapatának tagja.

Szabó Orsolya január elsejétől vezeti a Progressive integrált kommunikációs csapatát. A kinevezéssel kapcsolatban Buzási Bálint, az üzletág igazgatója elmondta: „Az integrált kommunikációs csapat az elmúlt évben számos sikeres kampányt bonyolított le. Érdemes megemlíteni például a GlaxoSmithKline ügyfelünkhöz tartozó Voltaren Emulgel Forte többszörös díjnyertes szenior programot, vagy a Cetebe és a Sensodyne kampányokat. Különösen büszkék vagyunk a Mizo Dessert Selection portfóliójának bevezetésére, amelynél a launch kampány mellett a csomagolás megtervezése is a mi feladatunk volt. Az ügyfélkör és a megbízások folyamatos bővülése új kihívások elé állította a csapatot, ezért döntöttünk úgy, hogy szétválasztjuk a Client Service Director és a Business Unit Director pozíciót. Ebben a struktúrában Szabó Orsolya felel majd az operatív folyamatokért, így az én feladatköröm is átalakul. A jövőben a mindennapi munkák részletei és az azzal kapcsolatos döntések Orsolyához tartoznak, míg én elsősorban az üzletág általános fejlesztésére és a stratégiai célok elérésére fókuszálok.”

Mindezzel párhuzamosan Lengyel Richárd lett az event csapat operatív igazgatója, korábbi munkakörét, a rendezvényszervezői csapat vezetését Orbán Péter látja el. Hodik Tibor, az event üzletág igazgatója hozzátette: „Az event üzletágnál büszkék vagyunk arra, hogy komplex rendezvényekkel érünk el hazai és nemzetközi sikereket olyan ügyfelekkel, mint a Magyar Telekom, a T-Systems, az Ericsson, a Knorr-Bremse vagy a Skanska. Richárd személyében egy olyan ember került az Event Director pozícióba, aki már régóta a Progressive reklámügynökség munkatársa. A jövőben átveszi tőlem az üzletág operatív feladatainak irányítását, így nekem lehetőségem lesz a stratégiai fejlesztésekkel foglalkozni, illetve Buzási Bálinttal közösen felelünk az üzletágak működésének összehangolásáért.”

A Progressive reklámügynökség full service szolgáltatást nyújt a hazai kommunikációs piacon – derül ki a cég közleményéből. Főbb erőssége, hogy a reklámügynökség az integrált, vagyis ATL és BTL kommunikációs tapasztalatok mellett kiterjesztett brand experience kompetenciákkal (event, térinstalláció, digitális, egyéb kapcsolódó megoldások) is rendelkezik.

  • Megosztom