Új vezető a Central Médiacsoportnál

Az újonnan kialakításra kerülő stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban. A terjesztési-előfizetési terület szerepe kulcsfontosságú az olvasópiaci árbevétel stabilitásában, ezért a közeljövőben ezen a területen stratégiai fejlesztésekre készül a médiacsoport.

A korábbi terjesztési igazgató, Somlainé Szlávik Éva, közelgő nyugdíjazásával párhuzamosan a Central Médiacsoport megkezdi a terjesztési terület átadását és újjászervezését. Tóbiás Andrea május elejétől látja el a stratégiai terjesztési igazgatói feladatokat felsővezetői munkakörben Lipták Tímea üzletág-igazgató vezetésével. A jövőben a hagyományos árusterjesztési és előfizetési feladatok irányítása mellett az igazgatóság munkájához tartozik a nyomtatott magazin és digitális bevételi csatornák további építése, és azok összehangolása is.

Az új stratégiai terjesztési igazgató kinevezése kapcsán a következőket nyilatkozta: „A különböző platformokon megjelenő tartalmak eljuttatása az olvasókhoz ma már nem egyszerűen logisztikai kérdés. A tartalomértékesítésből származó árbevétel stabilizálása stratégiai feladat minden kiadóvállalat számára. A siker elengedhetetlen feltétele egy olyan integrált szemlélet, ahol a tartalom előállítása, a termékfejlesztés, a kommunikáció és a disztribúciós csatornák egységben tudnak működni az olvasók hatékony elérése, megszólítása, és vásárlókként való megtartása érdekében.”

„Nagyon örülünk, hogy Andrea személyében olyan szakember érkezik a most létrehozott terjesztési stratégiai pozícióba, akinek tapasztalatára a terjesztési feladatok dinamizálásában, az adatalapú terjesztési rendszer kialakításában és a digitális előfizetési rendszer továbbfejlesztésében egyaránt építhetünk” –mondta el Lipták Tímea üzletág-igazgató.

Tóbiás Andrea 2011-től nyolc éven át irányította a HVG Kiadó Zrt. terjesztési és marketing területeit. 2001 és 2004 között a Sanoma üzleti lapcsoportjának marketingtevékenységéért felelt, majd a gyógyszeriparban és bankszektorban is szerzett termék- és marketingmenedzsment tapasztalatokat.

  • Megosztom