Új ügyvezetővel folytatja a Republic Group

Németh Bélát nevezték ki a Republic Group ügyvezető igazgatójának, a 27 éves médiaügynökségi, ezen belül pedig 16 éves regionális vezetői tapasztalattal rendelkező szakember az év elejétől tölti be a pozíciót. Barna Tamás korábbi ügyvezető igazgató a vállalat igazgatósági elnökeként továbbra is aktívan részt vesz az ügynökség működtetésében a 8 tagú menedzsment vezetőjeként, emellett új divíziók indításával és nemzetközi piacra lépésekkel foglalkozik majd.

A Republic Group nemzetközi terjeszkedéssel kapcsolatos törekvéseit a koronavírus-járvány ellenére is sikeresen el tudta indítani a tavalyi évben, melyeknek folytatásához az új ügyvezető szakmai háttere és nemzetközi színtéren szerzett tapasztalatai nagy segítséget fognak nyújtani – írja közleményében a társaság. Németh Béla a világ 3. legnagyobb médiaügynökségi csoportja, az IPG Mediabrands Magyarország ügyvezető igazgatója volt 2019-ig, ahol egyben a CEE Regionális igazgató pozícióját is betöltötte.

A cégcsoport magyarországi vezetőjeként a 8 fős médiaosztályból egy több mint 100 fős, komplex, minden kommunikációs területet lefedni képes ügynökségi csoportot hozott létre, amelyhez többek között a Universal McCann, az Initiative és a Magna is tartozott. Közép-kelet európai regionális vezetőként egy 14 országot magába foglaló regionális hálózat kiépítése volt a legfőbb feladata, amelyben az egyes országokban működő ügynökségi partnerek a különböző tulajdonosi szerkezet ellenére is sikeresen tudtak együtt dolgozni, kiszámítható és magas színvonalú szolgáltatást biztosítva a nemzetközi ügyfelek számára. Vezetése alatt olyan kiemelt ügyfelekkel dolgozott együtt, mint az Unilever, a Béres, a Porsche Hungária, a TEVA, az Euronics, vagy a Tesco.

A szakember az elmúlt másfél évben külső tanácsadóként már dolgozott a Republic-kal, és nagy szerepet játszott a CHERRISK németországi piacra lépésben. Ezalatt az idő alatt megismerhette testközelből a társaság működését, a vezetőségét, valamint a középvezetői csapatát, ami megkönnyítette a döntését, hogy az idén 24 éves ügynökséghez igazoljon.

„Célom, hogy a Republic Group továbbra is megkerülhetetlen kreatív- és stratégia szaktekintélye legyen a magyar kommunikációs iparnak, akivel mindenki szeretne együtt dolgozni, és aki vezető szerepénél fogva méltó módon segíti az egész iparágát, annak közös céljai elérése érdekében. A Republic-tól azt remélem, hogy hasonlóan az előző munkahelyemhez, itt is minden nap örömmel kezdjem a munkát, várjam a kollégákkal és ügyfelekkel való interakciót, és minél többször éljük át együtt a siker libabőrös, semmihez sem fogható érzését” – mondta el kinevezése kapcsán az új ügyvezető igazgató.

  • Megosztom