Új ügyféllel erősít a DeepInsight

Meghívásos tenderen választotta ki PR-ügynökségét a Xylem Water Solutions Kft., a megbízást a DeepInsight nyerte el. Az ügynökség feladata lesz a Xylem PR-stratégiájának elkészítése és megvalósítása, illetve a márka általános ismertségének növelése.

A 2011-ben létrehozott, amerikai központú Xylem Inc. meghatározó szereplő a víztechnikai megoldások és vízkezelési technológiák piacán. A vállalat a világ 50 országában mintegy 16000 főt foglalkoztat, a múlt évben 5,25 milliárd dolláros árbevételt ért el. A társaság magyarországi leányvállalata az ITT Flygt Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. jogutódjaként 2002-től működik Törökbálinton, 2012-től Xylem Water Solutions Magyarország Kft. néven. A Xylem vállalat csoporthoz tartozik egy 94ezer m2-es ceglédi gyáregység is, ahol 220 dolgozót foglalkoztatnak.

A Xylem Water Solutions Kft. első alkalommal írt ki tendert idén augusztusban PR-feladatok elvégzésére. A többfordulós pályázaton az integrált marketing és pr ügynökség, a DeepInsight lett a nyertes.

„Büszkeséggel tölt el, hogy egy újabb, a saját piacán globális szinten is meghatározó vállalattal bővült ügyfeleink köre. Meggyőződésem, hogy az ügynökségnél felhalmozott szakmai tudás, a B2B szegmensben szerzett tapasztalataink és a csapatunk több évtizedes PR-es múltja nem csupán a Xylemnek segít abban, hogy elérje kommunikációs céljait, de még jobban ráirányíthatja a figyelmet közös kincsünk, a vízkészlet megóvásának fontosságára” – mondta el Vágvölgyi Mihály, a DeepInsight alapító partnere, ügyvezetője.

Az ügynökség feladata lesz a Xylem Water Solutions Kft. PR-stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, a márka magyarországi ismertségének jelentős növelése, valamint CSR stratégiájának széles körben való népszerűsítése.

„A DeepInsight indulásakor arra a felismerésre alapozva alakítottuk ki az ügynökség struktúráját, hogy a reklám és a PR szétválasztása már a múlté. Kommunikáció van, tartalom van, sztori van, és mi ezzel a szemlélettel tervezünk, alkotunk és működünk. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján azt mondhatom, hogy nagyon eredményes ez a megközelítés, amit az idei, korántsem egyszerű év is igazolt. A DeepInsight 2020-ban amellett, hogy megtartotta legfontosabb ügyfeleit, további megbízásokat is elnyert, a Xylem mellett hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a Drivingcamp is minket választott integrált kommunikációs ügynökségnek. Az új projekteknek és a tudatos építkezésnek köszönhetően tovább fejlesztettük a csapatunkat is, megerősítettük a kreatív és a digitális részlegünket is” – tette hozzá Vágvölgyi Mihály.

  • Megosztom