- Hirdetés -

Új ügyfelekkel erősít a Neo Interactive

|

- Hirdetés -

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a neo nyerte.

A prémium szegmens No.1 szeszgyártójának magyarországi marketing igazgatója, Mosonyi Csaba elmondta, hogy a két márkánál egyaránt kihívás volt, hogy úgy kellett igazodni a nemzetközi kommunikációs irányokhoz és adaptálni a fő üzeneteket, hogy közben a magyarországi céloknak, a márkák itthoni pozíciójának, a helyi piaci jellemzőknek és célcsoportoknak megfelelő „glokális” kampánykoncepció szülessen.

Whisky-t jéggel reklámoznak – relevanciaépítés a Chivasnak:

A Chivas Regal esetében a cél a relevanciaépítés: annak az elérése, hogy a prémium whisky fogyasztása ne kizárólag a felső osztály, az üzletemberek ritka kiváltsága legyen, hanem az örömöket, sikereket egy pohár Chivasszal ünnepeljük meg, baráti társaságban is ezt fogyasszuk.

A nemzetközi „win the right way” kommunikációs üzenet kellő mozgásteret biztosított az ügynökségnek, aki a hazai stratégiai koncepciót a sport platformra építette fel. A kiválasztott jégkorong sportág dinamizmusa, látványossága megfelel a Chivas Regal globális márkakommunikációs elvárásainak, de a hokis témakör felkarolásának oka nem pusztán a látványsportágban és sportolóiban, hanem a magyar jégkorong-válogatott szurkolóinak híresen pozitív attitűdjében is keresendő. Abban, hogy ők mindig a beletett munkát, a sportemberi hozzáállást ünneplik, nem pusztán a számszerű az eredményt, sőt, akár vereség esetén is állva eléneklik a magyar himnuszt a meccs végén, ha kitett magáért a csapat – és mindez nem más, mint a „win the right way” szlogen spontán megtestesülése. További kommunikációs apropó volt, hogy tavasszal épp Magyarország rendezi az IIHF divízió I-es jégkorong világbajnokságot.

A kampányt tehát a hoki vb elé és annak idejére időzítette a neo, a szurkolói közösség információs központjának számító Jégkorongblog.hu bevonásával. A főcsoportos világbajnokságot is megjárt játékosokat (Szuper Levente, Benk András, Kovács Csaba) ábrázoló display hirdetésekkel együtt lenyűgöző, jégen bemutatott ügyességi feladatokat megosztó szórakoztató videók is készültek. Természetesen a sztárok mellett mindegyikben szerepet kapott a Chivas Regal is. Az egyik videóban például stoplendülettel, a korcsolya külső élével ráfékezve kell a hokisoknak a pálya így feltört jegét a whisky-s pohárba belejuttatni.

Natív imidzskampány a The Glenlivetnek:

A másik megtendereztetett márka The Glenlivet, ami a skót felföld első engedéllyel rendelkező whisky lepárlója volt 1824-ben, és ma is ez a vezető single malt, azaz egy lepárlóban készülő malátawhisky. Ahogy a nevében is erre utal a védjegy részét képező névelő. A neo által tervezett imidzskampány az angol nyelvterületen futó „The whisky, The Glenlivet” kampányt ülteti át a magyarországi fogyasztók számára is könnyen dekódolható formába. Ezért az angol névelővel való szójáték helyett kreatív médiahasználat révén építi a prémium márkát – bár a magasabban pozícionált célcsoport miatt, ritka kivételként a magyar piacra szóló kampányok között, megtartja az angol nyelvet a hirdetésekben. Ugyanígy az is ritka, hogy imidzskampányban natív – azaz a megjelenítő média szerves részének ható – hirdetési megoldást alkalmazzanak, még ha nem is teljesen a tartalommarketingben ismert értelemben.

Az alapkoncepció ugyanis az, hogy a maga területén piacvezető terméket kizárólag olyan oldalakon hirdessük, akik ugyancsak elmondhatják magukról, hogy piacvezetők. A hirdetésben az azt kihelyező médium (nevével, pozíciójával és logójával megjelenve) ajánlja a The Glenlivetet, így a kategóriájában legjobb médium imidzse is segíti, hogy elmélyítsük a fogyasztóban a The Glenlivet éllovas képét. Ilyen oldal volt többek között a Portfolió („THE source of business news”), az Utazómajom (THE travel community”) vagy például a Player.hu („THE men’s magazine”). Emellett a célcsoportot programozott hirdetések is elérték olyan „whitelist oldalakon”, melyek saját ágazatukban szintén „THE médiumnak” minősülnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...