- Hirdetés -

Új szponzorációs lehetőséget kínál a Httpool

|

- Hirdetés -

Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az ingyenes felhasználók láthatnak. Magyarországon a Httpool, a Spotify hivatalos értékesítési partnerén keresztül fedezhetik fel ezt az izgalmas új lehetőséget a márkák.

A márkázott Discover Weekly lejátszási listák kihasználásával a hirdetők mostantól birtokolhatják a „felfedezés” pillanatát a Spotify-on, és több hirdetési formátumban oszthatják meg üzeneteiket, ideértve a audió, videót és a display felületeket is.

A szponzoráció révén a magyar márkák ennek a személyre szabott hallgatói élménynek az átadását támogatják, nevük megjelenik minden alkalmazáson belüli natív Discover Weekly hirdetésen, valamint az ingyenes felhasználók számára a lejátszási lista hallgatása közben minden egyes hirdetési helyen.

„Ez egy hihetetlen lehetőség a hirdetők számára Magyarországon. A Spotify új Discover Weekly hirdetési élménye a siker csodálatos alkotóeleme, biztosítja, hogy a közönség olyan üzeneteket halljon, amelyek a felfedezés szellemét sugározzák. Nagyon örülünk, hogy ezt eljuttathatjuk a hirdetőkhöz, segíthetünk nekik megérteni a platformot, és a lehető legtöbbet kihozni kampányaikból. ”- mondta el Györki Zsuzsa, a Httpool Senior Client Partnere.

Ma a Spotify a világ legnépszerűbb audió streaming előfizetői szolgáltatása 345 millió felhasználóval, köztük 155 millió előfizetővel 101 piacon.

A platform kétezer féle eszközön megjeleníthető többformátumú hirdetési élményeket kínál ideértve audió, videó és display formátumokat, bármilyen környezetben, a nap bármely pillanatában. A Spotify Streaming Intelligence szolgáltatásával – egyedülálló adatokkal és insighttal, amely a felhasználók streaming szokásait veszi alapul – a hirdetők egyedivé tehetik hirdetéseiket és üzeneteiket, hogy megfeleljenek közönségük igényeinek és gondolkodásmódjának a hallgatás kontextusa alapján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...

Több mint 100 milliárd dollár a Binance kriptotőzsdéjén

Március első hetében 100 milliárd dollár fölé emelkedett azoknak a kripto-pénzeszközöknek az értéke, amelyeket a Binance kriptotőzsdéjén tartanak a platform felhasználói. A rekordmértékű tőkebeáramlással egyidőben nagyot nőtt a tőzsdén elérhető digitális eszközök hozama is....

A Toyotának végig igaza volt?

A Toyota vajon végig helyesen hitt a hibrid autókban? – ezzel a címmel jelent meg egy érdekes írás a Financial Times holnapján amely rámutat arra, hogy a piaci fejlemények afelé mutatnak, hogy helyes lehet...

Erre spórolnak a fiatalok

A fiatalok felének, 51 százalékának volt megtakarítása a múlt év végén, ez stagnálást, minimális csökkenést jelent a korábbi negyedévekhez képest - derül ki a K&H ifjúsági indexből. A fiatalok átlagosan 549 ezer forint megtakarítással...

Növelte szabadalmai számát Európában a Huawei

Tavaly ismét a Huawei nyújtotta be a legtöbb szabadalmi kérelmet az Európai Szabadalmi Hivatalhoz (EPO), 12 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A vállalat 5071 találmányt jegyeztetett be, és a harmadik egymást követő évben...

Külföldön terjeszkedett a magyar ételmentő startup

A magyar ételmentő startup márciustól már Romániában is harcba száll az ételpazarlás ellen, így tovább erősítve a régiós jelenlétét. A Munch jelenleg a román fővárosban, Bukarestben érhető el, de az idei tervek között szerepel...

Nagyon készülnek a húsvétra a kiskereskedők

Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így a húsvét is. Ez az ünnep azért különösen fontos a kereskedőknek, mert a húsvéti forgalom elég megbízható előrejelzést ad egész évre – állítják az...
- Hirdetés -