Új székházba költözött a Positive Adamsky

Reklámtörténeti kiállítás, tagügynökségekre szabott kreatív helyiségek és műemlékvédelmi építészeti elemek a Hősök tere közvetlen szomszédságában: ez az új Positive Adamsky székház.

Az új HQ, amely évekig a Szudáni Nagykövetség épületeként üzemelt, a Hősök tere közvetlen szomszédságában, három szinten és több mint 700 négyzetméteren ad otthont a Positive Adamsky csapatának. Ennek köszönhetően pedig mostantól a teljes cégcsoport egy épületben dolgozik, ezzel is erősítve az együttműködést a tagügynökségek között. Az új épület keresésekor szem előtt tartották, hogy olyan helyszínt találjanak, amely elég nagy a csoport létszámához képest, de mégis otthonos légkört biztosít a mindennapokban.

Az épület az elmúlt hónapokban látványos átalakuláson esett át, azonban az új iroda sajátossága, hogy műemlékvédelem alatt áll, amely korlátokat szabott a belső terek kihasználásának. A meglévő kialakítást újragondoló Törőcsik Ferencnek arra is figyelni kellett a tervezés során, hogy az új designban egyszerre jelenjen meg egy nyitott ügynökség egyénisége, de emellett az épület eredeti kialakítása se sérüljön. Így lett például helye egy, a rendszerváltást megelőző évtizedeket felelevenítő reklámtörténeti kiállításnak, meghagyva a ’60-as években kialakított lépcsőt eredeti állapotában. Az irodában ráadásul nem ez az egyetlen helyszín, ahol a reklámtörténet érdekességeit szívhatják magukba a látogatók, hiszen rögtön a bejáratnál egy másik mini tárlat várja az érkezőket.

A belső tér kialakításában az egyes tagügynökségek személyiségjegyei is nagy szerepet kaptak, így került egy teljes újságfal a Positive PR szobájába, félbevágott bicikli és hinta a Positive Advertising irodáiba és cyber-noir életérzés az Adamsky szintjére. Mivel az iparági edukációban élenjáró csoport a jövőben is nagy hangsúlyt kíván fektetni a területre, egy minden igényt kielégítő workshopterem is helyett kapott az épületben, ahol az ügynökség közel 100 szakmai díjának legjava is megtekinthető.

Az idén 18 éves Positive Adamsky büszkén vállalja, hogy ők az az ügynökségi cégcsoport, akinek lételeme a pozitív gondolkodás, hozzáállás, ügyfélkiszolgálás és vállalati kultúra. A 2020-as tervek között ezen felül nem kisebb cél szerepel, minthogy tevékenyen hozzájáruljanak az iparági szintű pozitív atmoszféra megteremtéséhez.

Azoknak pedig, akiket vonz az ügynökségi légkör, nemrég lehetősége volt személyesen is meglátogatni az új székházat, hiszen mindenki előtt kitárták a kapukat az Ügynökségek Éjszakáján.

  • Megosztom