Új szakemberek a Lounge Communicationnél

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.

A tíz évet meghaladó ügynökségi tapasztalattal rendelkező Jónyer Mária a Központi Statisztikai Hivatalnál kommunikációs osztályvezetői pozícióban eltöltött esztendőket követően tért vissza a megbízotti oldalra. Ezt megelőzően a Well PR-nél és az LWp Kommunikációnál szerzett tapasztalatot főként elektronikai és nagyvállalati CSR ügyfélmunkában. Jelenleg PR team leader pozícióban erősíti a Lounge Communication csapatát, FMCG és telekommunikációs területeken.

Gazdasági újságíróként kezdte pályáját, majd neves ügynökségnél menetelt előre account directori pozícióig az elmúlt több mint tíz évben Leszák Tamás, aki a Lounge Communicationnél stratégiai tanácsadóként az energetikai témájú ügyfelekért felelős csapat vezetője lett. Az energetika mellett az ingatlanpiaci, az innovációs, a pénzügyi kommunikáció, valamint a médiatréningek, a public affairs és a válságkommunikáció területén is tapasztalattal bíró szakember a cég állami tulajdonlású és piaci ügyfeleinek végzett munkájában tölt be jelentős szerepet.

Megyeri Dániel hatéves ügynökségi múlttal érkezett senior PR tanácsadói pozícióba. A filmes múltja révén erős vizuális gondolkodásáról ismert szakember az FMCG, az autóipar és az e-kereskedelem területén szerzett tapasztalatait a Big4 egyik tagjának végzett stratégiai munkájával, valamint válságkommunikációs tanácsadással egészítette ki, illetve korábban több turisztikai és környezetvédelmi projekt kommunikációjában is részt vett. A Lounge Communicationnél bizalmat kapott a cég legrégebbi, nyolcéves együttműködésre visszatekintő ügyfelének végzett tanácsadói pozícióban is.

Szabó Bianka a BRFK és az Országos Mentőszolgálat kommunikációs munkatársaként szerzett több éves tapasztalatot. A social media érdeklődésű szakember a Lounge Communication turisztikai, oktatási, egészségügyi, valamint beauty tematikájú ügyfeleinek munkáját támogatja account manager pozícióban.

A Lounge Communication a folyamatosan növekvő létszámmal és kiegyensúlyozott new business tevékenységével a közelmúltban olyan új ügyfeleket szerzett, mint a Magyar Telekom, a Porsche Hungaria, valamint a használtautó.hu-t, a jófogás.hu-t és az autónavigátor.hu-t üzemeltető Adevinta, illetve a Szerencsejáték Zrt.

  • Megosztom