Új megoldást vezet be a UPC Direct

A jelenleginél jóval rugalmasabb televíziózási élményt ígér a UPC Direct új, előre fizetéses MyTime szolgáltatása, ami lehetővé teszi, hogy a tévézők akár egyik hónapról a másikra váltsanak a csomagok között. A szeptembertől elérhető MyTime szolgáltatás az aktuális igényekhez igazodó, rugalmas televíziózási élményt nyújt.

Sokan szeretnék még ősszel is átélni a nyári lazulást, folytatni a kikapcsolódást, de már inkább otthon, bekuckózva, új, prémium műsorokkal és sorozatmaratonokkal. Ebben nyújt segítséget a UPC Direct új szolgáltatása, a MyTime, amely a rugalmas csomagválasztás koncepciójára alapozva teszi színesebbé az őszt és tervezhetőbbé a tévés tartalomfogyasztást. A MyTime segítségével a tévénézők előre eldönthetik, akár hónapról hónapra, hogy mely televíziós csomag műsorkínálatát szeretnék igénybe venni: a Medium TV-től a szélesebb programkínálatú Plus HD TV-ig a prémium csomagokon át.

A MyTime működése alapvetően hasonlít a telefonos feltöltőkártyákéhoz, amelyek lehetővé teszik, hogy egy adott, előre befizetett összegért cserébe, adott időszakra hozzájussunk a szolgáltatáshoz.

Előre fizetéses szolgáltatás lévén a MyTime az időszakos igényekre koncentrál, és költséghatékonyan menedzselhető: arra a hónapra történik a feltöltés, amikor a tévénézőknek ténylegesen szükségük van a tévészolgáltatásra, és olyan csomagra, amilyet épp szeretnének.

A MyTime szolgáltatás új koncepcióját a McCann kreatív ügynökség vizualizálta, online és offline is bemutatva egy olyan tévészolgáltatás korlátlanságát, amit elérhetünk amikor és ahogyan csak akarunk.

  • Megosztom