Új megbízást kapott a Progressive

Testreszabott videó és hostesseket helyettesítő fogorvos-hallgatók teszik kreatívvá a GlaxoSmithKline legújabb aktivitásait, melyeket a Progressive Reklámügynökség jegyez.

Egyedi, kreatív Facebook (FB) megjelenésekben hirdeti a Neo Citran márka Base és Max termékeit a Progressive Reklámügynökség. Az influenzaszezonra időzített kampány koncepciója, hogy animált videókban jeleníti meg az ország egyes megyéinek fertőzöttségét, heti frissítésben. A FB lehetőségeit kihasználva pontosabbá tették a célzást, így a célcsoport tagjai csupán a saját megyéjük adatait látják, mellette pedig a már említett termékek ajánlója jelenik meg. A térkép hitelességét az ÁNTSZ hivatalos adatai adják, ám a kampány kihasználja, hogy a közösségi médián keresztül az emberek gyorsabban juthatnak információkhoz, mint a hagyományos médiumok esetében. A kampány időzítése szintén a szolgálat előrejelzésén alapul, így a 2.-12.-ig hétig, a járvány várható időszakában fut majd. „Hiszünk abban, hogy az értékes információkra épülő kampányok még a közösségi médiában is képesek felülírni a reklámellenes attitűdöt, ám ahhoz, hogy ilyen egyedi aktivitások készülhessenek, a szokásosnál is hatékonyabb együttműködésre van szükség az ügyfél és az ügynökség között. Nekünk ennek elérésében sokat segít, hogy a GSK-val több, mint egy évtizede állunk folyamatos munkakapcsolatban” – nyilatkozta Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Client Service Directora.

Szintén a Progressive és a GlaxoSmithKline együttműködésével kapcsolatos hír, hogy az ügynökség egy hasonlóan kreatív edukációs promóciót futtat a pharma cég szájápolási portfóliója számára is, „Szájápolási tanácsadó program” néven. A január végén indult és március elejéig tartó bolti aktivitás érdekessége, hogy hostessek helyett ezúttal fogorvos-hallgatók adnak szakértő tanácsot a promóció alapjául szolgáló gyorsteszt kitöltőinek. Az applikáció formájában elérhető kérdőív a válaszok összegzése nyomán a legmegfelelőbb terméket ajánlja a fennálló szájüregi problémákra. A promóció célja a GSK szájápolási termékeinek megismertetése mellett a helyes szájápolás elsajátításának edukációja.

  • Megosztom