Új megbízást kapott a Just Creative

A Just Creative meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást. Az ügynökség a SKI43 jótékony programjának és a kezdeményezést kiegészítő, GASTRO43 Program a teljes körű kommunikációs feladatait látja el.

Januárban indult útjára Eplényben a SKI43 – Ski for free nagyszabású, jótékony kezdeményezése, amelynek keretében a szezonban közel 20.000 általános iskolás diák síelhet és snowboardozhat térítésmentesen az eplényi Síarénában.

„A SKI43 program célja, hogy a téli, mozgásszegény időszakban egyedi élményt nyújtva vigye szabad levegőre az általános iskolás diákokat, akik iskolai napokon (hétfőtől–csütörtökig) vehetnek részt az egész napos kikapcsolódáson. Azt szeretnénk, ha egyre többen síelnének itthon, és ha a gyermekek számára minél több síelési lehetőség nyílna. Bízunk benne, hogy a program hatására, hazánkban is egyre többen kezdik versenyszerűen is űzni ezt a nagyszerű sportot, ennek eléréséhez pedig a hatékony kommunikáció elengedhetetlen” – mondja Soós Csaba, a SKI43 ötletgazdája, az eplényi Síaréna tulajdonosa.

A SKI43 marketingvezetője Boós Imola korábban a Marquard Média, a Westend valamint a GTC marketingeseként dolgozott.

„Mindig olyan helyet kerestem, ami inspirálóan hat rám és én is másokra. Ahol a kreatív gondolkodás empatikus hozzáállással párosul. Ahol értéket teremtünk, együtt gondolkodunk, ahol mindenki tudása legjavát adja, mert hisz abban, amit csinál. Úgy érzem megtaláltam ezt a közösséget, csapatot és azt a programot, ahol nap mint nap azért dolgozunk, hogy olyan élményt adjunk a gyerekeknek, amiktől többek lesznek.”

A kezdeményezés népszerűségét mutatja, hogy a szabad helyek már a síszezon közepén beteltek, így nem is kérdés, hogy lesz folytatás. A SKI43 jótékony programját – a Just Creative felkérésére – ismert emberek is támogatják: Béres Alexandra, Molnár Andrea, Osvárt Andrea, Keleti Andrea, Sándor Orsi és Lola a social média felületein népszerűsítette a lehetőséget.

A SKI43 programjával párhuzamosan február elején útjára indult a GASTRO43 – „Láss vendéglőt – láss vendéget!” kampánya is. A vendéglátóhelyeket sújtó jelenlegi helyzetben konyhát, teret, de leginkább lehetőséget szeretnének biztosítani a piac azon szereplői számára, akik ellehetetlenültek az elmúlt időszakban. Egy-egy étterem, bistro csapata előre egyeztetett időszakban díjmentesen használhatja a Síaréna tökéletesen felszerelt konyháit és a bevételt is teljes egészében megtarthatják. A jótékony programhoz olyan vendéglátóegységek csatlakoztak, mint Gianni Annoni Trattoria Pomo D’Oro-ja, a MazelTov, a Tereza, a MÁK Bisztró, BRKLYN, a Fakanál Étterem, a Vágódeszka, a Pörc – Bisztró és Delikát, Padron Tapas Bar, Tuning Burger & Bar, a Vitéz Kürtős és még sokan mások.

  • Megosztom