Új matricák a Viberen

A közelmúltban reprezentatív Viberkutatással jelentkező Neo Interactive már a kutatás eredményeit is figyelembe vette az „Utazás majomszokás” névre keresztelt sticker pack elkészítésénél.

A legnépszerűbb hazai online utazós portál, az Utazómajom tavasszal elsők között nyitott public accountot a Viber csevegő programban, azonban nem a Viberen jelenlévő márkák számára megszokott utat járta eddig. Ugyanis követőit nem matricacsomag piacra dobásával szerezte – melynek ingyenes letöltésével a viberezők egyúttal a márka követőivé is válnak –, hanem organikus úton építette fel tizenkétezer fős táborát, akik direkt Viberüzenetek formájában kapják a legfrissebb útiajánlókat vagy éppen error fare-eket. Év végén azonban az Utazómajom is megjelentette a saját matricacsomagját, melynek elkészítését a Neo Interactive-ra bízta.

Az ügynökség animált matricákat tervezett, ezt megoldást Magyarországon eddig egyedül a Sziget használta a matricáihoz. Magát az animálást a Viber kollégái végzik, a neo a key visualt, a matrica képfázisokat, illetve a kísérő Viberbannert készítette.

A teljes matricacsomag megtekinthető a neo.viberkutatas.hu oldalon, ahol a Viber-specialista digitális ügynökség ingyenesen hozzáférhetővé tette a reprezentatív Viberkutatás legfontosabb adatait, illetve a Viberen jelenlévő hazai márkák nyilvános fiókjainak adatait és matricacsomagjait.

  • Megosztom