Új márkát vezet be az Algida

Kedvező ár-érték arányú, a legkedveltebb alapízekre építő, dobozos, pálcikás és tölcséres formátumot egyaránt magában foglaló termékcsaládot vezet be az Algida. Az Algida Smile tavasztól országszerte kapható, a bevezetéshez pedig jótékonysági akció is kapcsolódik.

Új, 17 termékből álló jégkrémcsaládot vezet be az Algida, a magyar piacon már áprilistól országszerte elérhetővé válnak az újdonságok. Az Algida Smile széles, kedvező ár-érték arányú termékportfóliója a legkedveltebb alapízekre – csokoládé, vanília, eper – épít, illetve lefed minden, keresett kiszerelést. Utóbbi azt jelenti, hogy a szortimentben megtalálható a 900 ml-es és az 1,4 literes dobozos kiszerelés éppúgy, mint a multipack csomagokban forgalmazott pálcikás és tölcséres jégkrémek.

„Tapasztalataink szerint hazánkban határozott növekedést mutat a multipack kiszerelés, az Algida Smile termékek pedig hiánypótló szerepet töltenek majd be ebben az árkategóriában” – mondta Schleisz Nóra, az Unilever marketingmenedzsere.

Az új termékcsalád előnye egyrészt az, hogy a család minden tagja megtalálhatja benne kedvenc ízét és formátumát, másrészt pedig az, hogy a változatos kiszerelésnek köszönhetően egyaránt fogyaszthatóak otthon és kültéren.

„Az Algida Smile küldetése, hogy minél több család számára tegyük a jégkrémeket bárhol, bármikor elérhető örömforrássá. Új márkánk a jégkrémek okozta könnyed, örömteli pillanatokon keresztül szeretne segíteni a családoknak abban, hogy több együtt töltött, mosolygós pillanatot élhessenek meg, mert ezek azok a pillanatok, amik egy életen át bátorítanak” – mondta Nóra.

Az Algida Smile figyelmet fordít a gyermekek felelős jégkrémfogyasztására is: az Algida Kid’s Smile almárka termékei között kizárólag olyan, gyerekeknek szánt jégkrémek szerepelnek, melyek megfelelnek az Unilever Responsibly Made For Kids irányelveinek. Ez azt jelenti, hogy az Algida Kid’s Smile jégkrémek összhangban vannak az Egészségügyi Világszervezet (WHO) táplálkozástani ajánlásaival, vagyis adagonként legfeljebb 110 kcal energia-, 3 g telítettzsír-, valamint maximum 12 g cukortartalommal rendelkeznek.

Az új termékcsalád bevezetéséhez egy jótékonysági akció is kapcsolódik. A SPAR Magyarországgal közös kezdeményezés keretében május és június között minden eladott Algida Smile dobozos és multipack megvásárlása után 50 forintot adományoznak a Mosoly Alapítványnak. Ezzel olyan családok jóllétéhez is szeretnének hozzájárulni, amelyekben a gyermek súlyos, hosszantartó betegsége miatt kevesebb a felhőtlen pillanat.

  • Megosztom