- Hirdetés -

Új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport

|

- Hirdetés -

TE&K&H néven új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport, amelyet a VMLY&R COMMERCE-szel (volt Geometry) együttműködésben fejlesztettek. A fintech-es TE&K&H platform a bank új szolgáltatásáról, a mobilalkalmazáson keresztüli számlanyitásról szóló kampányban debütál.

A TE&K&H a partnerségre, az ügyfelekre, illetve az innovatív szolgáltatások nyújtotta egyszerű, gyors és kényelmes bankolásra koncentrál. A korábbi kreatív platformokhoz képest még sokkal nagyobb figyelmet kapnak benne az ügyfelek és a XXI. századi ügyféligények.

Az új TE&K&H platform teljesen új vizuális világgal és narratívával érkezik, és a csoport új szolgáltatásáról, a mobilalkalmazáson keresztüli számlanyitásról szóló kampányában lesz elsőként látható. Fontos motívuma a bank és az ügyfél partneri kapcsolatát tükröző, már a márkanévből is jól ismert & jel.

„Az élénk ciánkék színhasználat és a letisztult, minimalista vizuális világ fintech-es/neobankos lendületet hoznak a platformba. Szakítunk az elmúlt évtized túlzsúfolt, történetmondó, mainstream reklámstílusával, mely a pénzintézeti szektort jellemezte, s helyette a filmben szereplő lendületes karakterekre, az ügyfelekre irányítjuk a teljes figyelmet.” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója

Bár a karakterek önmagukban is érdekesek, jellegzetesek, mindannyian fiatalosak és dinamikusak, egyedi kisugárzással rendelkeznek, mégsem megosztók: így mindenki képes azonosulni az általuk képviselt partnerség-üzenettel.

A TVC már az első kockákon rákérdez az ügyfelek véleményére: „És neked milyen egy azonnali számlanyitás?” Az ügyfél középpontba helyezése után a film a továbbiakban az alkalmazáson keresztüli számlanyitás egyik fő előnyét, az azonnaliságot emeli ki, miközben az applikáció használatának egyszerű lépéseit a legkülönfélébb felhasználók szemszögéből mutatja be. A számlanyitás egyszerű, gyors és innovatív menetét a különböző jelenetekkel az & motívum köti össze.

Az VMLY&R COMMERCE az idei év elejétől dolgozik a K&H kreatív kommunikációs feladatain.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -