Új hirdetési formátummal rukkolt elő az Indamedia Sales

Az Indamedia Sales június 3-án élesítette legújabb hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet – ahogy a neve is mutatja – videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik.

Az Indamedia-csoport portfóliójába tartozó kiadványok hirdetési felületeit értékesítő Indamedia Sales a most piacra dobott innovációjával egy olyan, online térre alakított hirdetési megoldást fejlesztett, amely segítségével jól kiegészíthetők a televízióra tervezett reklámkampányok.

Az IndaSpot videós formátumú reklámok futtatására alkalmas, a magas elérést pedig az AdContact (AC), azaz kontaktusszám maximalizálásával éri el. A gyakorlatban ez úgy valósul meg, hogy a hirdetés napi két, előre meghatározott idősávon belül az Indamedia-portfólió összes kiadványán egyszerre jelenik meg teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel az egyedi megoldással az IndaSpot száz százalékos láthatóságot tud biztosítani az éppen futó szpotnak.

„Az alapötletet a Gemius adta, a velük való intenzív közös munka és gondolkodás remek terepet jelent a termékfejlesztéseinkhez. Az IndaSpot megalkotásakor a cél világos volt: olyan egyedi videós hirdetési megoldást akartunk létrehozni, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a kontaktusszám. A Nielsen Közönségmérés adatai segítségével meghatároztuk a saját “prime time” sávjainkat, amelyekben a reklámszpotoknak akár a televíziókkal is versenyképes elérési számokat tudunk biztosítani” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales ügyvezetője.

Az IndaSpot naptári hétre rendelhető, legfeljebb 30 másodperces szpotokkal futtatható, melyek akár kampány közben is cserélhetők. Az Indamedia Sales minden IndaSpot-kampány közönségét külön mérőkóddal méri, és az adatokhoz teljes körű hozzáférést biztosít a hirdetők számára. További előnye, hogy a kampány és a kreatívok paraméterei rendkívül rugalmasan alakíthatók felár nélkül, és csak a kért célcsoportban leszállított AC után kell fizetnie a megrendelőnek.

„Az IndaSpot új fejezetet jelent a videós online hirdetések piacán, igazán büszkék vagyunk, hogy ezt a fejezetet mi nyithattuk meg” – fogalmazott Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója. Hozzátette: „Az utóbbi két évben bevezetett elérés-maximalizáló megoldásaink iránti kereslet sarkallt minket további fejlesztésekre. Bízunk benne, hogy az IndaSpot lehet az az újabb slágertermék, amellyel növelni tudjuk hirdető partnereink elégedettségét.”

Az IndaSpot a ReachMax család harmadik tagjaként lépett piacra az IndaMax és IndaWeek termékek testvéreként. A fejlesztés és a kiszolgálás alapját az Indamedia Sales Gemius-szal való együttműködése adta, az adserverek közül ugyanis csak a Gemius AdOcean keretrendszere alkalmas egy ilyen komplex hirdetési formátum megvalósításához. Az Indamedia Sales az IndaSpot eredményeinek igazolásához a Gemius Direct Effect termékét használja.

  • Megosztom