Új értékesítési vezető D. Tóth Kriszta cégénél

Ismét bővült a WMN.hu csapata, 2019 júliusától Török Noémi értékesítési vezetőként csatlakozott az online magazinhoz. Az eddigi értékesítési vezető, egyben kisebbségi tulajdonos, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezetőként folytatja munkáját a médiavállalatnál.

Török Noémi a Budapesti Corvinus Egyetem kommunikáció- és média szakán végzett, 2011-ben helyezkedett el a Nosaltynál, ahol 2013-tól, az időközben piacvezető pozíciót megszerző gasztromagazin értékesítési csapatát vezette.

2017 októberétől a Nosalty Central Médiacsoportba történő beolvadása után az ott eltöltött másfél év alatt több területen is tevékenykedett: az online sales, a központi marketing, később pedig a BTL üzletágban – utóbbiban csoportvezetői pozíciót töltött be.

2019 júliusától új feladatkörében a WMN értékesítési csapat vezetése mellett feladata lesz a
partneri kapcsolatok építése és erősítése. „Büszke vagyok arra, hogy egy olyan hiánypótló terméken dolgozhatom, mint a WMN, egy nagyon erős alkotóközösséggel. Bízom abban, hogy a közel tízéves médiapiaci tapasztalattal a hátam mögött tovább tudom erősíteni a WMN piaci pozícióját” – mondta el
átigazolása kapcsán Török Noémi.

A szakember érkezésével a WMN Média Kft. menedzsment-csapatának tagja, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezetői kinevezést kapott, ő az értékesítés mellett a cég stratégiai és üzletfejlesztési feladataira koncentrál a jövőben.

A négy és fél éve, D. Tóth Kriszta által indított WMN mára meghatározó szereplője lett a médiapiacnak. Portfóliójába a WMN.hu lifestyle magazin mellett sikeres online videósorozatok és tévéműsorok (Elviszlek magammal; Hello, tesó!; Nyomjad, anyukám!), valamint rendezvénysorozatok (Hello, WMN!; SzuperWMN) és organikusan épülő, rendkívül aktív közösséggel rendelkező közösségi médiaplatformok (WMN Facebook-oldal 140.000 követővel; WMN Instagram-oldal 50 ezer követővel) tartoznak.

„Idén a legfőbb feladatunk, hogy a portfólióink zászlóshajójaként működő, havonta több mint
800 ezer emberhez elérő (forrás: DKT, 2019. júniusi adatok) online magazinunk mellett az immáron több mint 84 ezer feliratkozót számláló YouTube-csatornánk, a folyamatosan bővülő Facebook- és Instagram-oldalunk, illetve a nagy sikerrel futó, általunk szervezett eseményeink piaci pozícióját megerősítsük. Ezekben számítunk Noémi munkájára a jövőben” – mondta Zákányi Gáspár, a WMN újonnan kinevezett kereskedelmi vezetője.

  • Megosztom