Új dizájnnal erősít a Subway

Új, modern dizájnú éttermet nyitott a Subway Magyarország. A franchise, amely 2004-ben érkezett Magyarországra, most Biatorbágyon, a Premier Outlet megújulásával egyidőben újította meg saját egységét: bővebb, friss kínálattal, digitalizált eszközökkel és teljesen új berendezéssel, gépparkkal várja a fogyasztókat.

A Subway kiemelt figyelmet fordít a kelet-közép-európai régióra, a magyar franchise bővítése pedig a cégcsoport középtávú régiós stratégiájának fontos eleme. A Subway a térségben az elmúlt egy évben 20%-os bevételi emelkedést ért el, amely a jelenlegi környezetben – a kisebb magán éttermek, bisztrók, kávézók számának növekedése mellett – jelentős teljesítménynek számít. Ez nem független attól, ahogy a Subway a piaci változásokra reagált: egyre újabb alapanyagokkal, egyedi összeállítású szendvicseivel és salátáival fenn tudta tartani azt a különleges státuszát és egyediségét, ami a home-made és a fast food közötti átmenetet jelenti.

„A Subway koncepciója, a táplálkozási elgondolása nagyon ideális, ezért is egyre népszerűbb. Sokan gondolták úgy, hogy egy szendvics ebédre nem elég, de ma már ez az elképzelés kezd megdőlni. Egy Subway-szendvics sokkal több hasznosítható tápanyagot tartalmaz, mint például egy pörkölt főtt krumplival. A friss és változatos zöldségeink, salátáink mellett többek között olajbogyó, jalapeno paprika vagy avokadókrém is kerülhet a szendvicsbe, a vásárló kívánsága szerint, és a húsokat, önteteket, sajtokat még nem is említettem. Én úgy látom, hogy most már Magyarországon is egyre többen kedvelik a szendvicseinket” – mondta el Samper Katalin, a Subway franchise partnere.

A fogyasztói szokások pedig a Subway számára kedvező irányba változtak: ma már egyre többen keresik az egészséges, de gyorsan elkészülő ételeket, a jól összeállított, friss és tápláló szendvicsek egyre népszerűbbek ebédre is. A Subway kínálatának bővítése mindig folyamatos – a piaci igényeket, trendeket is figyelembe veszik a nagyobb célközönség elérése, és a maximális fogyasztó elégedettség érdekében.

A Subway számokban

A világ legnagyobb étteremlánca több mint 100 ország 42,500 éttermében árulja népszerű szendvicseit

A Subway 2004-ben jelent meg Magyarországon, jelenleg pedig 8 étteremmel rendelkezik az országban

A Subwayt az akkor 17 éves Fred DeLuca és egy családi barát, Dr. Peter Buck alapította közel 55 évvel ezelőtt. A Subway még mindig családi tulajdonú vállalkozás, és több mint 21.000 dedikált franchise-partnerrel dolgozik a világ minden tájáról.

  • Megosztom