Új divíziót indított az Insomnia

Az Insomnia Boost néven új divíziót hozott létre, mely kifejezetten hazai tulajdonú vállalkozások, magyar márkák számára dolgoz ki növekedési stratégiákat és nyújt hazai és nemzetközi kommunikációs, illetve piacra lépést, piacépítést támogató szolgáltatásokat.

A hazai tulajdonú középvállalatok a magyar gazdaság potenciális motorját jelentik, hiszen nagyban hozzájárulhatnak a munkahelyteremtéshez, a foglalkoztatás helyben tartásához és az innováció erősítéséhez. Igényeik és jellegzetességeik azonban jelentősen eltérhetnek a multinacionális versenytársaikétól. Erre reflektálva indította el az Insomnia Reklámügynökség kifejezetten magyar márkák igényeire fókuszáló divízióját Boost néven.

„Az Insomnia az elmúlt 17 évben számos hazai márkával, nagyvállalattal és családi céggel együtt dolgozva ismerte fel, hogy az izmosdó magyar vállalkozások speciális elvárásai új módszertani megoldásokat és testreszabott, sok esetben a nemzetközi márkák nyomvonalától merőben eltérő megközelítést igényelnek. Az új divíziónk egyfajta marketing alapú növekedési modell megalapozásában tudja hatékonyan, gyorsan, és ami nem kevésbé fontos jó ár-érték arány mellett segíteni ezeket a vállalkozásokat. Ugyancsak fontos előnyünk, hogy a Közel-Keleten meglévő tapasztalatunk nyomán nemzetközi piacra lépési lehetőséget is nyújtani tudunk a magyar vállalkozások számára.” – mondta el Misinszki Ákos, az Insomnia ügyvezetője.

Az új divízió egyrészt az ügynökség saját speciális módszertanára építve piacépítési tanácsadás szolgáltatást kínál, másrészt a kapcsolódó 360°-os marketing-kommunikációs szolgáltatások teljeskörű megvalósítását vállalja a stratégiai tervezéstől az operatív kivitelezésig. Az Insomnia Boost a feladatok ellátásában szorosan együttműködik az Insomnia Middle East csapatával, akik 2012 óta segítik magyar vállalkozások piacra lépését és kommunikációs tevékenységét az Arab-öbölben.

A divízió vezetését Varga Dorottya veszi át, aki 2011 óta az Insomnia vezető munkatársa. „Örülök, hogy az elmúlt években felépített tudásunkat az Insomnia Boost egy új formában tudja a magyar vállalkozások sikerének szolgálatába állítani és bízom benne, hogy a magas ügyfélelégedettségi mutatóink hozzásegítenek bennünket ahhoz, hogy hosszútávú együttműködéseket tudjunk kiépíteni új ügyfeleinkkel” – mondta el Varga Dorottya.

Az Insomnia ügyfélportfóliójában jelenleg is számos magyar vállalkozás található meg, így többek között a Gyulahús Kft., a Peiba Kft., a Geomant-Algotech Zrt., vagy a Quadron Kibervédelmi Kft.

 

fotó: Insomnia

  • Megosztom