Új divíziót indított a MediaCom

Creative Systems néven indított új divíziót a MediaCom, ami a médiát, a technológiával megtámogatott kreativitást és az adatokat integrálja egy nagy egésszé, hogy elősegítse a márkák üzleti sikereit. A hálózaton belül elsőként az amerikai és az ausztrál piacon indult el, majd erre alapozva folyamatosan vezetik be a többi piacon is.

A MediaCom nemrégiben jelentette be új „Seeing the bigger Picture” pozicionálását, és ennek jegyében az új divízió elindítása számos adat alapú kreatívtermék bevezetésével is együtt jár – derül ki a cég közleményéből. Az Adressable Creative szolgáltatás lényege például az, hogy a személyre szabott, célozható médiafelületeken személyre szabott, célozható kreatívok használatát teszi lehetővé, ezzel jelentősen növelve a kampányok teljesítményét. A Creative Analytics pedig egy mesterséges intelligencia alapú eszköz, amely lehetővé teszi annak a megértését, hogy mely hirdetések működnek és melyek nem, és ezekből hosszabb távon használható tanulságokat épít, ami szintén hatásosabbá és hatékonyabbá teszi a márkakommunikációt.

Szintén kapcsolódó újdonság a MediaCom Play, amely gaming területen kínál full-service szolgáltatást. A játékpiac jelenleg a leggyorsabban bővülő szórakoztatóipari szegmens, és a csapat ahhoz kapcsolódóan látja el az ügyfeleket tanácsokkal, hogyan lehet a gaming szegmensben hatékonyan beruházni, és mely megoldások, formátumok a legcélravezetőbbek. A MediaCom Play New Yorkban és Sanghajban hoz létre regionális központokat.

A Creative Systems ezen túlmenően számos olyan kreatívszolgáltatást kínál, amelyeket az ügyfelek korábban a MediaCom Beyond Advertising divízió égisze alatt érhettek el. Ezek közé tartoznak a speciális médiapartnerségek, az influencer marketing, a SEO, valamint a sport és szórakoztatás terület.

„A kreativitás új korszakába léptünk be, ahol minden első számú vezető és marketingigazgató gondolkodásában központi helyet foglal el a relevancia annak érdekében, hogy növekedést tudjanak elérni a piacon. Ahhoz, hogy relevanciát tudjunk építeni a márkák számára, másképp kell dolgoznunk, és a kreatív megoldásokat újszerűen kell kombinálnunk. Az adatokban és insightokban rejlő kreatív potenciál óriási, ám a médiaügynökségek eddig ezt jellemzően nem használták ki, mivel még mindig létezik a média- és kreatívterület közötti hagyományos választóvonal. A Creative Systems hidat épít a két terület között annak érdekében, hogy segítse az ügyfeleink kreatív transzformációját” – mondta az új divízió indításához kapcsolódóan Stef Calcraft, a MediaCom kreatív transzformációért felelő globális vezetője.

  • Megosztom