Új digitális magazinnal bővült a hazai médiapiac

Az idén 10 éves AutSoft Zrt. új digitális magazint jelentetett meg. Az AutSoft TechInsights néven megjelent első kiadás a technológiai szektor, azon belül is fókuszáltan a szoftver- és applikációfejlesztés legújabb trendjeit, megoldásait mutatja be.

A szoftverfejlesztő cég célja a magazinnal az volt, hogy a sok év alatt felhalmozott tapasztalatot, tudást, szakértelmet olvasmányosan befogadható formában továbbadja, hogy azt a technológiai szektor iránt érdeklődök saját vállalatuk számára hasznosítani tudják.

A digitális világ hónapról hónapra, évről évre óriásit fejlődik, az elmúlt időszak, a pandémia csak felgyorsította a digitalizációt. Így az AutSoft senior szakértői elérkezettnek látták az időt, hogy megosszák a mobil app fejlesztés, az ipari digitalizáció, a mesterséges intelligencia és az AR-VR valóságok trendjeit, fejlesztési irányait, gyakorlati alkalmazásukat.

A TechInsights magazin gyakorló szakemberek, vállalatvezetők, szakértők számára készült elsősorban, témáiban arra fókuszálva, hogy a technológiai innovációk hogyan támogatják a vállalatok hatékonyságát, eredményességét, milyen eszközök állnak rendelkezésedre a digitális transzformációban. És milyen versenyelőnyt jelent az átgondolt UX-UI, amelyet alkalmazva felhasználóbarát, hatékony és vonzó alkalmazással, megoldással találkozhatnak a felhasználók.

  • Megosztom