Új arculattal folytatja a HPS

Az elmúlt években jelentős változásokon átment ügynökség sokszínűségét és sokoldalúságát egy dinamikusan változó formákból és különböző színekből álló összkép jelöli az új arculatban, amelyben minden divízió egyedi logót kapott.

Az elmúlt néhány évben a piaci elvárásokat kiszolgálva különböző divíziók alakultak ki a HPS-nél, ezzel pedig egyre többféle szaktudás és különböző személyiség került a cégbe. Egy ideig a cél az volt, hogy egység álljon össze ebből a változatosságból, de egyre világosabbá vált, hogy ez egy olyan érték, amit inkább ki kell emelni és hosszú távon építeni rá. Ez inspirálta a cég új arculatát is.

Az idén 25 éves, hazai tulajdonú, független ügynökség fontosnak tartja, hogy amivel csak lehet, támogassa a magyar designkultúrát. Ennek egyik lépéseként nem volt kérdés, hogy arculati fontként egy magyar tervező betűtípusát választják.

Az új arculattal egy időben egy teljes körű szemléletváltás is érkezik a HPS csapat életébe. Felhasználva többek között a már meglévő kultúrmissziót, a cég saját márkájának célját is újradefiniálta.

„Hiszünk benne, hogy az üzleti célokat a brand purpose és a brand számára releváns társadalmi, környezeti vagy kulturális kihívás egyesítése támogatja legjobban. A cél, hogy az általunk kezelt márkáknál is egyre inkább ez a gondolkodásmód valósuljon meg, egyszerűen jó ügyeket kell szolgálni a márkáknak. A purpose based kommunikáció az alapja a saját ügynökségi ars poeticánknak is” – mondta el Vekkel László a HPS társtulajdonosa.

  • Megosztom