Ügynökséget választott a Mercedes

Hosszú távra, részben kreatív tevékenységének, valamint rendezvényeinek lebonyolítására keresett új ügynökségi partnert a Mercedes-Benz Hungária Kft. A tenderen induló 13 reklámcég közül az idén 30 éves Human Telex Advertising & Event lett a befutó.

A Mercedes-Benz kishaszongépjárművek, teherautók és vevőszolgálati üzletágak kommunikációjának, valamint az autómárka összes magyarországi eseményének megszervezését és lebonyolítását nyerte el kétkörös tender során a Human Telex Advertising & Event. A magyarországi leányvállalat hosszútávú szerződést kötött a reklámügynökséggel.

A brief egyrészt az új Mercedes-Benz V-osztály ATL-fókuszú bevezető kampányának adaptálására és a hozzá kapcsolódó bemutató esemény megtervezésére vonatkozott. Másrészt az idei Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódó, Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapat és pilóták részvételével szervezett, kiemelt rendezvényekre kellett a pályázóknak ötleteket, megvalósítási terveket bemutatniuk.

  • Megosztom