Ügynökségeket választott az enHome

A Super11 és az Effektív-Art dolgozhat mostantól az enHome márkán.

 

Eredményt hirdettek az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport kreatívtenderén. Az enHome üzletág kommunikációjára kiírt kétfordulós, meghívásos tenderen két ügynökséget, a Super11 és az Effektív-Art reklámügynökségeket hirdették ki győztesnek. A nyertes ügynökségek feladata az enHome márka gondozása, ismertségének és márkaértékének növelése, arculati feladatainak ellátása valamint az enHome üzletág értékesítési tevékenységéhez, működési folyamataihoz kapcsolódó marketingkommunikációs feladatok ellátása lesz. Az újonnan kiválasztott ügynökségek készítik már az idei őszi kommunikációs aktivitás kreatív anyagait is.

 

Az ügynökségekkel az ELMŰ két évre köt keretszerződést.

 

Az enHome az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport üzletágaként az anyavállalat szakértelmével kínál megújuló energiaforrásokra alapozott megoldásokat országszerte. Az enHome célja, hogy ezeket a technológiákat – teljes körű és kulcsrakész szolgáltatásai segítségével – minél szélesebb körben elérhetővé tegye, és Magyarországon egyre több háztartás számára biztosítson energiatermelést illetve -fogyasztást racionalizáló, környezettudatos megoldásokat.

  • Megosztom