Ügynökségeket választott a Telekom

Lezárult a Magyar Telekom Csoport reklám- és PR ügynökségi meghívásos tendere, amelyen a vállalat öt ügynökséget választott ki. A Magyar Telekom és leányvállalatai kreatív és kommunikációs feladatait a jövőben a Mito, a DDB, a Lounge Design, a Publicis Groupe-hoz tartozó Saatchi & Saatchi, valamint az Uniomedia látja el.

A kétfordulós tenderfolyamat során a meghívott ügynökségi szereplőknek írásos tenderanyagot kellett benyújtaniuk, majd a vállalat szakmai bizottságának értékelése alapján továbbjutott ügynökségek prezentáción vehettek részt. A tender grémium a Magyar Telekom Csoport minden kommunikációs szervezetét, így a vállalati kommunikáció, márka- és lakossági kommunikáció, a T-Systems Magyarország és a Flip teljes szakmai vezetői körét, illetve Deutsche Telekom és a Magyar Telekom beszerzési szakértőit, valamint a Deutsche Telekom nemzetközi kommunikációért és a Telekom márkáért felelős felsővezetőit is magába foglalta.

„Összhangban a piaci kihívásokkal és a vállalatcsoport új kommunikációs megközelítéseivel, a tender kiírásával szándékunk az volt, hogy olyan kompetenciákat, megoldásokat hozzunk a kommunikációs folyamatba, amelyek gyors, társadalmilag fontos és releváns történetek fejlesztésében tudják segíteni a márkát és a hazai üzleti és kommunikációs célok teljesülését” – erősítette meg a tender célját Szabó Béla, a vállalat márkakommunikációs igazgatója.

A kiválasztott öt ügynökség közül három, a DDB, a Mito és az Uniomedia már korábban is a Telekom partnerügynöksége volt, a Lounge-dzsal és a Saatchi & Saatchival új együttműködés veszi kezdetét. „A Magyar Telekom Csoport méretéből, a célcsoportok, kommunikációs célok és kihívások sokrétűségéből adódóan fontos szempontunk volt, hogy több, minőségi kreatív kommunikációs partnerrel közösen működjünk együtt” – indokolta meg az ügynökségi kör bővülését Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója.

A kiválasztott ügynökségek különböző üzleti és kommunikációs fókuszok mentén egymással szorosan együttműködve, a Magyar Telekom koordinációja alatt fogják végezni a vállalatcsoport teljeskörű kommunikációs tevékenységét: a DDB, a Mito és a Lounge integrált kommunikációs, Saatchi & Saatchi performance marketing, míg content és PR megoldásokért elsősorban az Uniomedia és a Lounge felel a jövőben. A kiválasztott ügynökségek a Deutsche Telekommal és a Magyar Telekommal egyaránt szerződnek.

  • Megosztom