- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Összességében az RTL Klub magasabb főműsoridős közönségarányt ért el, mint a TV2, azonban hétvégén a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár nagyon erős nézettséget produkált.

Főműsoridős közönségarány tekintetében a TV2 múlt héten azt hozta, mint egy héttel korábban, az RTL Klub esti share-je viszont 1,4 százalékponttal csökkent. Hétfőtől péntekig az RTL Klub nyerte a főműsoridőt, a hétvége viszont a TV2-é volt. Ugyanakkor heti szinten az RTL Klub továbbra is jelentős, közel négy százalékpontnyi előnnyel vezet.

Csoportszinten az elmúlt hetet az RTL Magyarország 28,3 százalékpontos eredménnyel zárta, a TV2 Csoport csatornái pedig 23,9 százalékot értek el. Nagyon szoros volt a verseny a nemzetközi csatornaportfóliók között. A ViacomCBS és a Sony 5,7-5,7 százalékos közönségarányt hozott össze és az AMC sem volt sokkal lemaradva a maga 5,6 százalékos heti share-jével.

42. hét / 41. hét / 40. hét / (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,8% / 17,2% / 17,2%
TV2 – 11,9% / 12% / 9,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (42. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Barátok közt – 8,2%
Híradó – 17,5% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16%
Drága örökösök – 17,4%
Nyerő páros – 17,9%
Barátok közt ismétlés – 6,7%

TV2
Remények földje – 11,4%
Tények – 16% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,8% – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 10,4%
Bezár a bazár – 7,7%
Újratervezés – 6%

A hétköznap esték a múlt héten sem hoztak sok izgalmat, ugyanis az esti hírműsortól kezdve a Barátok közt ismétlésig bezárólag nyerte a sávját az RTL Klub, ezen belül a Drága örökösök és a Nyerő páros alatt nagy fölénnyel. Ahol erősebb a TV2, az a délutáni, török szappanoperás sáv, ezen felül egyes napokon a Tények és a Tények Plusz is meg tudta szorongatni a fő konkurensét. A Mintaapák nézettsége beállt egy állandó szintre, – 153 ezer néző és 10 százalék körüli share – azonban a Bezár a bazár eredményei múlt héten romlottak, valamint az Újratervezés sem kapott erőre.

Ezzel szemben a hétvégi esti sávban elég jelentős sikereket tudott felmutatni a TV2. A 22 százalékos közönségarányú Dancing with the Stars-nak köszönhetően megnyerték a szombati főműsoridőt. Ezen belül a közös műsoridejükben a 17,3 százalékos A mi kis falunknál is jobban teljesített a TV2 táncos produkciója. A 12,5 százalékos közönségarányú Apatigris című sorozat pedig egész messze volt a TV2-s showműsortól.

A Dancing with the Stars egyébként még az előtte futó Tények Plusz nézőszámát is felhúzta. Általában a szombati Tények Plusz jóval gyengébb eredményt szállít a hétköznapi adásoknál, most viszont semmivel nem maradt el a hétfőtől péntekig terjedő időszaktól.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár jobb közönségarányt (19%) produkált az RTL-es Álarcos énekesnél (17,7%), ráadásul nemcsak összetettben, hanem a közös műsorsávjuk idején is.

A fentieknek megfelelően a hét két legnézettebb műsora címnek TV2-s produkciók, a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár örülhettek. A 18-49 éveseknél a két műsor 329 ezer és 306 ezer nézőt vonzott, a teljes lakosságnál pedig egymilliót és 947 ezret.

Az RTL Klubon a 18-49 éveseknél a legmagasabb, 298 ezres nézőszámot az Álarcos énekes hozta. A teljes lakosság körében pedig A mi kis falunk volt a legerősebb műsoruk, 789 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -