Turisztikai trendek nyomában a BrandMania

Rekordév volt a tavalyi a hazai turizmusban, több mint 15 millióan érkeztek hozzánk. Az évad utolsó BrandManiája ezúttal a legújabb utazási trendekről szól, és kiderül, hova mennek nyaralni a magyarok és mennyire vagyunk jelentősek a konferencia turizmusban.

Bár nehéz évről-évre rekordot dönteni, de az idei esztendőre is igen kedvezőek a kilátások és a következő 5-6 év akár további 30-40 százalékos bővülést is hozhat a turizmusban – mondta el a BrandMania stábjának Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke. A szakember arra is felhívta a figyelmet, hogy nem csak a külföldi vendégek száma nő gyorsan, de a belföldi turizmus is folyamatosan erősödik.

Hozzánk az Egyesült Királyságból, Németországból és Franciaországból érkeznek a legtöbben, de a Balaton környékén nagyon sok orosz vendéggel is lehet találkozni. A BrandMania legújabb adásából pedig az is kiderül, hol helyezkedünk el a konferencia turizmus térképén.

Molnár Anita, az IBUSZ Kft. kommunikációs vezetője szerint nagyon erős nyár elé nézünk, kedvezően alakult az előfoglalási időszak. Hasonló tapasztalatokról számolt be dr. Békefi Veronika, Neckermann Utazási Kft. ügyvezetője is, ami nagyon kedvező változás a korábbi gyakorlathoz képest, amikor sok magyar a lastminute utakra várt.

A legnépszerűbb úticélok Horvátország, Görögország és Törökország a magyarok körében – jelezte Molnár Judit, az OTP Travel ügyvezető igazgatója. A nyári időszakban a legtöbb külfödlre utazó magyar a Földközi-tenger vidékére megy, és különösen sokat nőtt az érdeklődés Törökország iránt.

A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogyan alakulnak a magyarok utazási szokásai, illetve az is, hogy a terrorizmus vagy a politikai bizonytalanság hogyan hat egy-egy ország idegenforgalmára.

A BrandMania évadzáró epizdójának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy ide kattintva.

  • Megosztom