Trendépítés a biztosításközvetítői piacon: nemzeti értékek és innovatív digitális megjelenés (x)

Jelentős átalakuláson ment át az elmúlt tíz évben a Hungarikum Alkusz üzleti stratégiáját tekintve, az idei év pedig a márkaépítésben is új korszakot hozott. Nyártól új, egységes arculattal jelenik meg az ügyfelek és partnerek felé a cégcsoport, valamint elkészült az új márkastratégia is. (x)

Július elsejétől vezette be új arculatát a Hungarikum Alkusz Cégcsoport, amit mind offline, mind online megjelenésében egységesen alkalmaz a társaság 11 tagvállalata és saját alapítványa. A gondos, legapróbb részletekre is kiterjedő tervezésnek köszönhetően létrejött letisztult formai és színvilág egyszerre utal a hagyományokra és a nemzeti értékekre, ugyanakkor jelzi azt is, hogy egy modern gondolkodású, a 21. századi üzleti kihívásokat és ügyféligényeket egyaránt ismerő és azoknak megfelelni képes cégcsoportról van szó. Az arculati elemekben a vállalat megtartotta a nemzeti színeket, ezzel is erősítve a társaság által képviselt értékeket és úgy felel meg a világpiaci trendeknek, hogy közben tükrözi, egy 100 százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoportról van szó.

„Célom, hogy a Hungarikum Alkusz Cégcsoport neve a magyar biztosítás piacon egybeforrjon a minőségi ügyfélkiszolgálással, a trendépítő, innovatív technológiák alkalmazójával, és az alkusztársadalom legerősebb cégcsoportjával. Ezzel összhangban marketing és kommunikációs stratégiánk keretében mindent megteszünk, hogy ügyfeleink és partnereink a legszélesebb körben értesülhessenek a cégcsoportunk által képviselt értékekről, legújabb fejlesztésekről és edukatív, közöségépítő tevékenységekről. Hiszek benne, hogy új megjelenésünkkel mindinkább kifejezhetjük a tradicionális értékeken alapuló, egyben innovativitást, megbízhatóságot és elkötelezettséget szimbolizáló működési modellünket, amiben nap mint nap tevékenykedünk ügyfeleink biztosítási és pénzügyi biztonságának megteremtése érdekében. Meghatározó piaci méretünket pedig méltóan tudjuk képviselni az új, digitális csatornáikon keresztül is” – mondta el Keszthelyi Erik a Hungarikum Alkusz Cégcsoport alapítója és társtulajdonosa.

 

Keszthelyi Erik

Az idei évben a változó piaci környezetre és ügyféligényekre reagálva egy új márkastratégia kidolgozását és megvalósítását is megkezdte a társaság. A feladat komoly kihívást jelent, mivel a biztosításközvetítői szakmai sajátossága, hogy a személyes kapcsolatoknak nagyon nagy jelentősége van, ugyanakkor a 21. századi ügyfelek már elvárják a digitális megoldások alkalmazását is a szolgáltatóktól.

„Az elmúlt hónapokban piaci tapasztalatainkra támaszkodva és szakértő partner bevonásával elkészítettük azt a márkastratégiát, amivel jelentős mértékben növelhetjük majd a márka ismertségét a hazai vállalkozások és a lakosság körében. A célcsoportok, az ő elérésüket szolgáló kampányok megtervezését követően, jövőre már a stratégia megvalósítására fókuszálunk. Azt, hogy minél többen megismerjenek minket, illetve azt, ahogyan mi gondolkodunk a biztosításról azért is tartom nagyon fontosnak, mert céljaink között ott van, hogy szerepet vállaljunk a lakosság pénzügyi edukációjában is. A márkastratégia elkészítésében a DeepInsight ügynökség segítette a cégcsoportot” – tette hozzá Keszthelyi Erik.

Az elmúlt 10 év alatt megvalósított következetes üzleti stratégiának köszönhetően mára, a Hungarikum Alkusz Cégcsoport 11 tagvállalattal, és a társadalmi felelősségvállalás területén aktív szerepet betöltő alapítványával együtt, a hazai biztosítási piac legnagyobb, 100 százalékban magyar tulajdonú biztosításközvetítői cégcsoportja.

A Hungarikum Alkusz Cégcsoportban rejlő erő és a biztosítótársaságokkal kialakított szoros kapcsolatrendszer révén a társaság méltó versenytársa a nemzetközi biztosításközvetítő cégeknek. A vállalati struktúra lehetővé teszi, hogy innovatív megoldásokkal azonnal reagálni tudjanak a piaci és szabályozói környezet kihívásaira. Piackövető magatartás helyett, a trendépítésben hisznek, és folyamatosan keresik azokat az újszerű innovatív megoldásokat, amelyek hozzájárulnak az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához.

A tudatos üzleti stratégia és piaci építkezés meghozta a gyümölcsét. A nagyvállalati biztosítási szektor specialistája, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. megkapta az Opten Informatikai Kft. által életre hívott „A+ Kiváló válságállóság tanúsítvány 2020.” minősítést. A rangos tanúsítvány tulajdonosa kockázati szempontból a legmegbízhatóbb cégek közé tartozik, stressztűrési képessége pedig gazdasági visszaesés esetén is az átlagnál erősebb. A Hungarikum Alkusz továbbá üzleti kategóriában negyedik alkalommal is MagyarBrands elismerésben részesült. (x)

  • Megosztom