Tovább bővül a Digi kínálata

Május 10-től a TLC, a Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) portfóliójának elsősorban női közönséget célzó szórakoztató és életmódcsatornája is elérhető lesz a Digi műholdas és kábeltelevíziós előfizetői számára.

 

A TLC májusi programján többek között olyan régi kedvencek új epizódjait is láthatjuk, mint a Mondj igent a ruhára, a Tortakirály és a Kényszeres gyűjtögetők – élve eltemetve. A műsorkínálatban sok más izgalmas program mellett új sorozatpremiereket is találunk: a Cuki csapat, az Amerika falatról falatra és a Visszakapom az arcom tartalmas, eredeti és változatos szórakozást kínál immár a Digi előfizetői számára is.

 

„A TLC jelenléte a Digi kínálatában egyedülálló műsoraink vonzerejét mutatja. Biztos vagyok benne, hogy a csatorna izgalmas programjai a Digi előfizetői körében is nagy sikert aratnak majd. A TLC már jól ismert csatornamárka az európai piacon, ezért nagyon örülünk, hogy a Digivel való együttműködés Magyarországon, Romániában, Szlovákiában és Csehországban is elhozza a nézőknek a minőségi és szórakoztató programok széles választékát” – mondta el Olgierd Dobrzynski, a Discovery Networks CEEMEA közép-európai country managere.

 

A TLC, az Amerikai Egyesült Államok egyik legnépszerűbb csatornája életmód- és valóságon alapuló, inspiráló és szórakoztató programjaival a főként 25-49 év közötti nőket célozza meg. A műsorok fő témái a főzés, a család, a divat, az utazás, az egészség és az élet nagy eseményei. A csatorna különleges, valódi emberek hiteles és eredeti történeteit mutatja be gazdag tartalommal. A TLC programjai a szórakoztatás mellett arra ösztönzik a nézőket, hogy bővítsék ismereteiket és szélesítsék látókörüket.

 

A TLC 2012. május 10-től lesz elérhető a Digi kínálatában. Műsorán szerepet kapnak a Discovery Travel&Living legkedveltebb programjainak új epizódjai, többek között új évaddal jelentkezik a Mit ne vegyél fel?, a Tortakirály és a Mondj igent a ruhára is.

 

A TLC közel 170 piacon és több mint 100 millió háztartásban van jelen az Amerikai Egyesült Államokon kívül. A TLC a kábeltelevíziós piacon a legszélesebb körben terjesztett, nőket célzó szórakoztató és életmódcsatorna-márka, amely valós történetekkel és univerzális témákkal bűvöli el az egész világot. A TLC műsorai szélesebb objektíven keresztül és változatos formában mutatják be fő témáikat az emberi kapcsolatoktól a különböző életszakaszokig, a gasztronómia és utazások változásától a házátalakításokig. A TLC része a Discovery Communications globális márkaportfóliójának, amely magában foglalja a több mint 180 országban elérhető Discovery Channel és a több mint 170 piacon elérhető Animal Planet csatornákat is.

 

  • Megosztom