Tovább terjeszkedik a Starbucks

A Starbucks új, Duna Plazaban található kávézójával együtt már 28 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc. Az itthoni piacon 2010 óta jelenlévő márka bővülése azonban itt nem áll meg, hisz a közeljövőben újabb egységek nyitása várható országszerte.

A nagyközönség számára a július 8-án megnyitott egységet kiváló elhelyezkedése és a körülötte pezsgő városi élet miatt választotta a márka közép-európai vezetése. A Duna Plaza hazánk első bevásárlóközpontjaként 1996-ban nyitotta meg kapuit. A korábbi tradicionális áruházakkal (Sugár, Skála, Flórián) ellentétben ez az épület igazi amerikai stílusú plázaként működik mind a mai napig, így kézenfekvő volt, hogy az egyik legjellegzetesebb amerikai márkának is legyen itt üzlete.

A 157 négyzetméteres kávézó a már megszokott Starbucks-hangulatot idézi natúr, kávébarna és olajzöld színekkel, kényelmes bútorokkal, és a megszokott szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat. A Duna Plaza lehetőségeivel összhangban a kávézó kutyabarát és mindenki számára nyitott, akinek baráti beszélgetésre, közös tanulásra, vagy üzleti találkozóhelyre van szüksége.

A második emeleten található kávézóban a személyre szabható kávékülönlegességek mellett érdemes megkóstolni a süteményeket és a helyben készített friss szendvicseket is. Az évszakhoz igazodva friss saláta, gyümölcssaláta és gyümölcslevek is megtalálhatóak az üzlet kínálatában. Az otthonra megvásárolható kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető.

Azoknak, akiknek nincs idejük helyben elfogyasztani az italukat, a papír pohár mellett lehetőségük van saját termo poharukba is kérni az italukat, amivel egyszerre pénzt is spórolnak és a környezetet is óvják. Minden alkalommal, amikor egy vendég a papír pohár helyett a saját tumblerébe kéri az italát elvitelre, 160 forintot visszakap a vásárlása árából.

„Nagy öröm számunkra, hogy Budapest egyik leggyorsabban fejlődő környékén nyithattuk meg a Starbucks magyarországi hálózatának legújabb tagját” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. „Reméljük, hogy ez a kávézónk is, akárcsak az előzőek, hamar elnyeri a helyiek szeretetét, és a kiváló termékek és kiszolgálás mellett sikerül egy új közösségi teret is létrehoznunk” – osztotta meg a kávézólánc elképzeléseit a szakember.

Az új kávézó 13 munkatárssal indult, akik a Starbucks saját barista képzésén vettek részt, hogy a már jól megszokott színvonalat képviselhessék az új helyszínen is. A megnyitó után nem sokkal itt rendezte meg a lánc hazai barista bajnokságát is, ahol az üzlet minden részét kihasználták a versenyzők, hogy eljuthassanak a Starbucks Nemzetközi Barista Bajnokságának döntőjébe.

A kávézólánc a következő időszakban tovább folytatja budapesti és vidéki terjeszkedését is. Szegeden az ősz folyamán már a második Starbucks kávézó nyílik. Az első Csongrád megyei egység mind a helyiek, mind az ott dolgozók tetszését elnyerte, ezért szeretnék kihasználni a városban rejlő további potenciált egy újabb üzlet nyitásával.

Év végéig egy újabb magyar városban, Pécsen is új üzlet nyílik, így a téli időszaktól kezdve a baranyaiak is otthon élvezhetik a Starbucks ízeit. Pécs városára alapos piackutatás és igényfelmérés alapján esett a választás. A belvárosban megnyíló üzlet létszáma még alakulóban van, a cél, hogy a pécsi vásárlók is közösségi térként használhassák az új kávézót.

  • Megosztom