Tíz százalékkal nőtt a netes hirdetési piac

Az első félévben 16 milliárd eurós volt az európai online hirdetési piac az IAB Europe közlése szerint, ez 9,7 százalékos bővülést jelent az egy évvel korábbihoz képest. Közép- és Kelet-Európában közel 13 százalékos volt a fejlődés.

 

A display hirdetésekre az első félévben 5,6 milliárd eurót költöttek az európai cégek, ez 13 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. Jóval gyorsabban fejlődött a mobil display hirdetési piac, ebben a szegmensben az első hat hónapban 57,5 százalékos bővülést mértek Európában, és átlépte az egymilliárd eurós határt.

 

Az IAB Europe közlése szerint Közép- és Kelet-Európában 12,9 százalékkal nőtt az első félévben a digitális hirdetési piac, míg Nyugat-Európában 9,3 százalékos volt a fejlődés. A teljes évre 34 milliárd eurós netes reklámpiaccal számolnak a szakértők.

  • Megosztom