Tévés remények és belső márkaépítés a BrandMániában

A televíziós reklámpiac kerül terítékre a BrandMánia ma esti adásában, amelyből kiderült, hogy a tavalyi növekedés után milyen kihívásokkal kell szembenéznie a szektornak az idén. A műsor foglalkozik azzal is, hogyan erősítik a márkaimázst házon belül a vállalatok.

 

Több éves lejtmenet után tavaly végre nőtt a televíziós reklámpiac, a hirdetők közel ötvenmilliárd forintot költöttek el a tévécsatornáknál. Fellélegezni ugyanakkor nem nagyon lehet, a digitális világ kihívásai mellett ugyanis a politika is komolyan befolyásolhatja a tévés reklámpiacot. A BrandMánia utánajárt, hogyan látják a helyzetet a szegmens meghatározó szereplői és mit várnak 2015-ben.

 

A nagy márkák százmilliókat költenek reklámra, de legalább ennyire fontos, hogyan épít befelé brandet egy vállalat, az üzleti siker ugyanis nagy mértékben ezen is múlik. A BrandMánia mai adásának második részében ez lesz a téma.

 

BrandMánia ma este 23:45-kor az RTL Klubon.

 

 

  • Megosztom