- Hirdetés -

Tévés vezérek a jövőről

|

- Hirdetés -

Új lineáris csatorna indítását nem tervezi az RTL Magyarország, viszont nagyon hisznek a digitális fejlesztésben., a TV2 Csoport pedig tovább erősítené piaci pozícióját, miközben ők is komoly digitális jelenlétre készülnek. A saját gyártású tartalmak jelentősége pedig minden korábbinál nagyobb – ez derült ki a Marketing&Media magazin által megkérdezett tévés vezetők nyilatkozataiból. Mostani összeállításunkban azt mutatjuk be, hogy mivel készülnek a következő időszakra a magyar televíziós piac meghatározó szereplői. A tervekről egyébként a mai Big Picture-ön még pontosabb képet kaphatnak az érdeklődők.

Inkább a piaci konszolidációnak van itt az ideje az RTL Magyarország álláspontja szerint, ezért nem készülnek új lineáris csatorna elindítására – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Vidus Gabriella, a társaság vezérigazgatója. A médiacégnél inkább a digitális fejlesztésben hisznek, hiszen ott vannak új csatornáik, a NevessMost! és a SzeressMost!, amelyeket kifejezetten az online nézői igényekre reagálva fejlesztettek ki. Ezeknek a csatornáknak az eredményei azt bizonyítják, hogy jó irányba haladnak, a digitális non lineáris médiafogyasztás ugyanis már nem a jövő, hanem a jelen. Az RTLMost! platform rendkívül népszerű, az év eleje óta közel 30 millió videómegtekintést mértek és havonta félmillió egyedi látogatójuk van. Vidus Gabriella hasonlóan mozgalmas évre számít jövőre, mint az idei volt eddig, és szerint az egyik legnagyobb kihívást 2019-ben a normál üzletmeneten kívül a disztribúciós tárgyalásaik jelentik, amelyekre sok újdonsággal készülnek.

Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban kérdésre válaszolva hangsúlyozta, hogy nem jár le decemberben a szerződése. Elmondta azt is, hogy a következő lépés az, hogy megerősítsék a TV2 Csoport piaci pozícióját és még nagyobbra növeljék az előnyünket a versenytársukkal szemben mind a csoportszintű nézettség tekintetében, mind a pénzügyi eredményeket illetően. A cégvezető jelezte azt is, hogy erős digitális jelenlétre van szükség a jövőben, a Spíler Extra OTT-szolgáltatás elindítása mérföldkő lesz ezen az úton.

Az AMC Networks-nél a Spektrum és a Spektrum Home kapja a legnagyobb hangsúlyt idén ősszel – mondta el Málnay B. Levente, az AMC Networks International – Central and Northern Europe alelnöke. Ez utóbbin megtartják az eddig megszokott műsorokból álló gerincet, és ezt bővítik folyamatosan a család minden tagja számára érdekes és hasznos életmódműsorokkal. Vagyis a cél egy általános, családi szórakoztató csatorna kialakítása. Ennek elemeként a Spektrum Home-on november 5-től új műsorrendet alakítanak ki: hétfőtől csütörtökig minden este más-más talkshow lesz képernyőn.

A Sláger Tv egyre inkább az általános szórakoztató csatornák riválisává válik Radu Morar, a Tematic Media Group ügyvezető igazgatója szerint, és ez a siker annak tudható be, hogy folyamatosan keresik a lehetőségeket a csatorna arculatának és tartalmának megújítására. Új, saját gyártású műsorokkal, formátumokkal kísérleteznek. Nagy siker az idén indult reality show-műsoruk, a Drága családom. Ezzel tovább növelték az új, saját gyártású műsoraink arányát a csatornán, amely így naponta már több mint 25 százalékot tesz ki.

Harsányi Gábor, a Viacom magyarországi country managere és regionális tartalomterjesztési alelnöke a saját gyártású tartalmak kapcsán elmondta, hogy a most tízéves Comedy Centralra vadonatúj részekkel visszahozzák a csatorna indulásakor debütált és hamar kultikussá vált Susogós mackókat és újabb évada jön a Láttad már? sorozat is. Jövőre további standupestekkel jelentkezik a Comedy Club, lesz vadonatúj Bödőcs-est és egy teljesen új hazai formátumot is terveznek, ami reményeik szerint nagy zajt kelt majd. Harsányi Gábor beszélt arról is, hogy sosem zárná ki egy új adó elindítását, ez azonban mindig a piac felvevőképességétől függ, attól, hogy egy újabb csatorna mennyire találkozhat a nézők, a műsorelosztók és a hirdetők igényeivel az adott időszakban. A Viacomnál egyébként még látnak ilyen igényt jelenleg is a hazai piacon. De nem csak új csatornák indításában gondolkodnak. Jelenleg az egész közép-európai térségben azon dolgoznak, hogy új típusú, ondemand és mobilszolgáltatásokat vezessenek be a terjesztőkkel együttműködve, amelyekkel a nézők rugalmasan, bárhol és bármikor hozzáférhetnek a legjobb filmes és tévés tartalmaikhoz. Nemrég indították el a Nickelodeon Play mobilapplikációt Szerbiában és a Paramount Play SVoD csomagot Lengyelországban, és vizsgálják, hogy ezeket hogyan hozhatnák be Magyarországra is.

Ma rendezik a Big Picture-t, amelyen a tévés piac meghatározó szereplői mutatják be terveiket a hirdetők számára.

A következő napokban kiemelten foglalkozunk a hazai televíziós piac helyzetével, a Marketing&Media magazinnak nyilatkozó tévés vezetők – többek között Vidus Gabriella, Dirk Gerkens, Málnay B. Levente – interjúival jelentkezünk majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem becsülik meg a fiatalokat a munkaadók

Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben 47 százalékos volt a K&H ifjúsági index szerint, ami viszonylag alacsony szintnek számít a felmérés több mint egy évtizedes történetében. A 19-29 éves dolgozó...

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...