Téli kampányt indított az MTÜ

Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban is számos élményt kínál – többek között erre hívja fel a figyelmet a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2018. január 15-én indult új, téli belföldi kampánya. A kampányban a szervezet együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), valamint a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ). A kezdeményezéshez eddig országszerte több mint 200 partner csatlakozott, akik „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoztak létre.

Magyarországon közel 1500 termálkút és több mint 270 féle elismert ásvány- és gyógyvíz van, kétezer éves fürdőkultúránk mellett hazánk az öt legnagyobb termálvízkészlettel rendelkező ország között van a világon. Így azoknak, akik télen is pihenésre, feltöltődésre, kikapcsolódásra vágynak, érdemes útra kelniük és felfedezniük hazánk különleges fürdőit.

Az MTÜ 2018. január közepén indult kampánya bemutatja egy-egy desztináció főbb egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra, emellett aktív kikapcsolódási lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

„Azt szeretnénk elérni, hogy télen is merjünk útra kelni, hiszen Magyarország minden évszakban izgalmas és tartalmas lehetőségeket kínál a pihenésre, a feltöltődésre és a kikapcsolódásra. Igaz ez a téli időszakra is” – nyilatkozta a kampány kapcsán Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ a kampányban együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, valamint a Magyar Fürdőszövetséggel is, oly módon, hogy a szövetségek tagjai csatlakozhattak a kampányhoz. A csatlakozott fürdők és vendéglátóhelyek „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot értékesítenek 2018. január 15. – február 15. között. Az ajánlatok téli rekreációhoz kapcsolódó árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat biztosítanak.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke elmondta: „A szállodák egyedi csomagajánlatokkal, változatos programkínálattal készültek a kampányra, hiszen a téli időszak forgalom élénkítése és a vendégek határainkon belüli pihenésének magas színvonalon történő megvalósítása közös érdek.”

„A szolgáltatások a téli időszakban is meghatározott sztenderdek szerint rendelkezésre állnak; az az érdekünk, hogy ezen szolgáltatásokat minél többen igénybe vegyék” – fogalmazott Czeglédi Gyula, a Magyar Fürdőszövetség (MFSZ) elnöke.

Az MTÜ átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti a csatlakozott partnereket, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a téli utazáshoz és rekreációhoz.

Az egy hónapon át tartó kampány fő célja, hogy a szezonalitás csökkenjen, azaz télen is minél többen fedezzék fel azt, hogy milyen csodálatos hely Magyarország. Az MTÜ felkérésére Epres Panni manöken és Benedek Tibor háromszoros olimpiai bajnok kampányarcként csatlakoztak a programhoz.

A kampányhoz kisfilm is készült, amely három kiemelt turisztikai térségben – Sopron-Fertő (Bükfürdő), Tokaj, Felső-Tisza és Nyírség (Sóstó), Balaton (Hévíz) – forgott annak érdekében, hogy bemutassa: hazánk négy évszakos úti cél, a lehetőségek éppoly színesek, mint nyáron, ősszel vagy tavasszal.

  • Megosztom