Tartalommarketingben erősített a Béres

Életmód portált indított a Béres az idősebb korcsoportok számára a Neo Interactive ügynökség közreműködésében. A Béresmozgás.hu oldal, ami március elején debütált, a csont és porcbarát életmódot járja körül, a mozgás, a táplálkozás és az egészségmegőrzés területeiről válogatja tartalmait, amelyekkel az idősebb korosztályt célozza meg.

A múlt év végén a Béres Gyógyszergyár Zrt. a frissen induló szakmai beteg-edukációs programjának támogatása érdekében tendert írt ki egy olyan content marketing célokat is megvalósító website fejlesztésére, amely kifejezetten a mozgásproblémával küzdő emberek és hozzátartozóik számára kínál edukációs és preventív tartalmakat. A szakmai feladatot tovább nehezítette, hogy a felület alapvetően több, eltérő életkorú célcsoportot kíván megszólítani, hiszen a mozgásproblémák huszonéves kortól egészen az öregkorig jelentkezhetnek.

A pályázat győztese, a weboldalt és az oldal szakmai anyagait fejlesztő Neo Interactive ügynökség emelte a tétet annyiban, hogy az írott műfaj mellett, a célcsoport médiaszocializációjából kiindulva „TV”, illetve „rádió” szolgáltatást épített be az oldalba. Az induló videógyártás visszahozza az TV torna „Idősebbek is elkezdhetik” hangulatát, míg a podcast anyagok az orvosi konzultációk atmoszféráját teremtik majd meg a felhasználók számára.

A weboldal mindezek mellett természetesen nem mond le a fiatalabb korcsoportok edukációjáról sem, a korcsoport jelzettel ellátott tartalmak jelentős része az ő figyelmükre számít. A honlap a közösségi tartalmakból is válogat, az oldalba épített „social feed” felület feladata az lesz, hogy a Béres Egészségklub, illetve más releváns felületeket szemlézve, erősítse az oldal közösségteremtő képességét – derül ki a Neo közleményéből.

  • Megosztom