Tarolt a Hipnózison a Geometry Global

Egyéb, különféle innovatív marketingmegoldások kategóriába nevezett két munkájával mindent vitt a Geometry Global a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen. Az említett kategória első és második helyezésén kívül a Suhanj! Alapítványak készített szemléletformáló csocsó kampányával az ügynökség a három fődíj egyikét is elnyerte.

Innovativitás tekintetében verhetetlennek bizonyult a Geometry Global a május 8-án tartott Hipnózis reklámverseny díjátadóján. Egyéb, különféle marketingmegoldások kategóriában az aktivációs ügynökség mindkét kiosztott díjat bezsebelte: a Suhanj! Alapítványnak készített szemléletformáló csocsó kampány első díjat érdemelt a zsűri döntése alapján. A reklámügynökség által megálmodott asztalok különlegessége az volt, hogy az ép csocsóbábuk közé bekerült három fogyatékkal élő is: egy látássérült, egy művégtagos és egy kerekesszékes, a piros és a kék csapat szokásos mezében, a csapatok teljes értékű tagjaként. Melléjük egy matricát is elhelyeztek az asztalon, amin a Suhanj! üzenete volt olvasható: Együtt sportolni a valóságban is pont ilyen jó. Gyere te is!Az alapítvány dobogókat is helyezett az asztalok mellé, hogy a kerekesszékesek számára akadálymentessé tegye a játékot ezeken a helyeken.

A második díjat az aktivációs ügynökség az Avon és stratégiai partnere, a NANE Egyesület számára készített kampánya kapta, amelynek az volt a célja, hogy felhívja a figyelmet a nők elleni erőszakra és társadalmi párbeszédet indítson el a témában. A kampány központi eleme az éjjel-nappal csörgő Nyugati téri telefonfülke volt. Kíváncsi járókelők százai emelték fel a kagylót, amelyben a segélyvonal hívásaiba hallgathattak bele. A kampány üzenete, miszerint van segítség, közel másfél millió emberhez jutott el.

A fentieken kívül a Geometry a három fődíj egyikét is elnyerte: a Suhanj! Alapítványak készített csocsó kampánya az Év Kreatív Terméke (TCR) díjat is kiérdemelte.

  • Megosztom