Sztárokkal kampányol a Dockyard

A járványhelyzet nem szabhat gátat a kinti mozgásnak – erre hívja fel a figyelmet a Dockyard márka nemrégiben indított „Télen is odakint” kampánya, amelyhez már ismert emberek is csatlakoztak.

A vírushelyzet jelentősen alakította át a mindennapokat, a megszokott rutint. Sokan ismét home office-ban folytatják munkájukat, aminek több előnye és hátránya is van, ez utóbbiak közé sorolható a mozgás hiánya, ami testsúlytól függetlenül mindenkire veszélyt jelent. Az eltunyulás hozzájárul a cukorbetegség, valamint a szív-és érrendszeri betegségek kialakulási kockázatának emelkedéséhez, illetve a megfelelő erőnlét hiánya alvászavarhoz és fáradékonysághoz is vezethet.

A Dockyard kampányának célja, hogy minél több embert ösztönözzön a kinti mozgásra. A „Télen is odakint” kezdeményezéshez olyan közismert emberek csatlakoztak, mint Ördög Nóra, Nánási Pál, Rákóczi Feri, Gyetván Csaba, Trokán Nóra, Németh Lajos, Camino Steve illetve Martin-Mlecsenkov Éva, de Szirmai Gergely és Galambos-Parti Regina influenszerek is szívesen vettek részt a téli mozgás népszerűsítésében, hiszen ők is rendszeresen túráznak, kirándulnak, sportolnak a téli hónapokban is.

A kampány keretein belül a Dockyard egy képfeltöltős nyereményjátékkal is biztat a kinti mozgás fontosságára: a nyereményjáték keretein belül a résztvevők saját, kinti aktív élményeiket oszthatják majd meg. A képeket december 20-ig lehet feltölteni. A nevezéseket a kampányban szereplő közismert emberek bírálják majd el.

  • Megosztom