- Hirdetés -

Színházban utazik a MINI

|

- Hirdetés -

Sikeres és gyümölcsöző kapcsolattá fejlődődött a MINI és Katona József Színház között tavaly szeptemberben megkezdett kulturális együttműködés, így a brit prémiumgyártó és a színház a partneri viszony fenntartása és erősítése mellett döntöttek. A színház legújabb projektjében, mely intim közelségbe engedi a nézőket a társulat tagjaihoz, támogatóként vállalt szerepet a MINI.

2017 szeptemberében kötött kulturális együttműködési megállapodást a MINI és Katona József Színház, mellyel a brit prémiumgyártó, forgalmazóján, a BMW Group Magyarországon keresztül belépett a hazai kulturális életbe. A MINI és a Katona közötti megállapodás értelmében a két márka egymást támogatta a 2017/2018-as évadban. Az elmúlt egy évben közösen elért sikereknek köszönhetően a partnerségi viszony a 2018/2019-es évadra még szorosabbá válik a két márka között.

Az együttműködés folytatásáról szóló bejelentést Gricz István, a Katona József Színház kommunikációs és értékesítési igazgatója és Oros Attila a MINI márkavezetője szeptember 26-án jelentette be a színházban tartott sajtótájékoztatón, melyen a társulat színésze, Ónodi Eszter mesélt az induló évad egyik húzó darabjáról, a Ithakáról.

A MINI és a Katona legújabb közös projektében szuperközeli portréfotók készültek a színház társulatának tagjairól, intim közelségbe engedve a nézőket a színészekhez. A fotókat Süveg Áron készítette a színházzal közösen kidolgozott koncepció alapján: a szinte kizárólag az arcot mutató kompozíció ritkán látott, őszinte nézőpontból igyekszik láttatni a társulat tagjait, a sorozat képeinek gyakorlatilag teljesen egységes beállítása pedig a minimalizmust erősíti. A sorozat valamennyi képe megtekinthető a www.katonajozsefszinhaz.hu/portre weboldalon, a Katona Facebook- és Instagram-oldalán, illetve a színház idei évadját bemutató nyomtatott kiadványban.

„A Katona József Színházzal kötött partnerségünkre nagyon büszkék vagyunk, az elmúlt egy évben számos pozitív visszajelzést kaptunk és kapunk, így úgy érezzük, a MINI remek közegre talált a budapesti kulturális életben. A márka egyik kommunikációs pillére a városi lét, melyet Budapesten a színház, a társulat és a körülötte lévő izgalmas pezsgés jellemez, melyben a MINI is otthonra talál” – mondta el Oros Attila márkavezető az esemény alkalmával.

A BMW Group kultúra iránti elkötelezettségéről

A BMW Group kulturális együttműködései immáron több mint negyven esztendőre tekintenek vissza, a vállalatcsoport jelenleg száznál is több ilyen viszonyt ápol világszerte. A hosszú távú elkötelezettségek középpontjában a modern és kortárs művészetek, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet és a dizájn állnak. 1972-ben Gerhard Richter három nagyszabású festményét kifejezetten a BMW Group müncheni székházának előcsarnokába készítette el. Azóta Andy Warholtól kezdve, Roy Lichtensteinen, Olafur Eliassonon, Jeff Koonson és Zubin Metha-n keresztül egészen Daniel Barenboimig és Anna Netrebkoig számos művész dolgozott együtt a BMW-vel. A vállalatcsoport ezen felül központi épületeinek és üzemeinek megtervezésére olyan neves építészeket is alkalmazott, mint Karl Schwanzer, Zaha Hadid és Coop Himmelb(l)au. A Solomon R. Guggenheim Alapítvány, a Guggenheim Múzeum, valamint a BMW Group világméretű együttműködésének eredménye, a BMW Guggenheim Laboratórium 2011-ben ünnepelte világpremierjét New Yorkban. A vállalatcsoport teljeskörű alkotói szabadságot biztosít minden olyan kulturális tevékenység során, amelyben részt vesz – ez éppen olyan létfontosságú az úttörő művészeti munkák megalkotása szempontjából, mint a sikeres üzleti élet főbb innovációi terén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -