Szervezeti változások az Artvertising Groupnál

Jelentős szervezeti átalakítás volt az elmúlt hónapokban az Artvertising Groupnál, az ügynökség divíziókra tagoltan, vezető szakemberekkel folytatja a munkát. Az idén 10 éves cég átlépte a fél milliárdos árbevételt, létszáma 22 főre bővült.

„A megváltozott piaci- és ügyféligényekre reagálva elérkezett az idő az ügynökség strukturális átalakítására. A múlt évben elindult tudatos építkezésnek köszönhetően új pozíciók és új divíziók jöttek létre, amelyek vezetésére meglévő és újonnan belépő szakembereket neveztünk ki” – foglalta össze a változásokat Nagy Gergely, az Artvertising Group tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

Az átalakulás fontos alapköve volt a múlt év végén létrehozott üzletfejlesztési igazgató pozíció, amelyet a komoly reklámszakmai múlttal rendelkező Simon-Antal Katalin tölt be. Katalin többek között a Publicis Dialog és a Republic ügynökségeknél, valamint marketingkommunikációs tanácsadóként szerzett tapasztalatait felhasználva dolgozik az ügynökség hosszú távú fejlődésén és növekedésén az ügyvezető igazgatóval közösen. Feladatköréhez tartozik a piaci lehetőségek feltérképezése, valamint a cég belső működésének és potenciáljának hatékony fejlesztése.

Vankó Csillát már vezetőként igazolta az ügynökség, és Account Directorként, illetve az ATL csapat élén Group Head Directorként dolgozott. A több mint 26 éves tapasztalattal rendelkező szakember saját alapítású reklámügynöksége mellett többek között a GGK, a Well és a Noe’s Ark ügynökségeknél dolgozott. Májusi kinevezése során most már teljes kapacitással a stratégiai feladatokra koncentrálhat, hiszen Director of Strategic Planning szakemberként az ügynökség valamennyi márkájának stratégiai tervezést igénylő feladataival foglalkozik.

Az ő feladatait veszi át május elejétől 15 év ügynökségi és ügyféloldali tapasztalat birtokában Mán Kata. Kata áprilisban csatlakozott a céghez, és most a nemrég összevont ATL&Design divízió Group Head Directoraként erősíti az Artvertising Group csapatát.

  • Megosztom