Szeretik a magazinokat

Az előző évhez képest 6,2 százalékkal nőtt a magazinok olvasottsága az amerikai Magazin Kiadók Szövetségének (Association of Magazine Media)” The Magazine Media 360° – Brand Audience Report” 2016-os első félévi adatai szerint.

 

Az amerikai Magazin Kiadók Szövetsége 2014 óta minden hónapban összeállítja a Magazine Media 360 beszámolóját, amelyhez a legfontosabb független kutatási cégektől gyűjti be az adatait. Ez alapján jól kivehető az a trend, amely az előző évekhez viszonyítva a magazinok jelentős növekedését mutatja a különböző platformokon.

 

 

A fogyasztók korosztálytól függetlenül előnyben részesítik a magazinokat

 

Legyen szó az internetet egyáltalán nem használó idősebb generációról, vagy trendekre fogékony fiatalabbakról, a magazinolvasás nem megy ki a divatból: a Magazine Media 360 szerint a magazinok iránti elköteleződés és kereslet az évek során egyértelműen növekedést mutat.

 

Kutatások is bizonyítják, hogy a legnépszerűbb magazinok kétszer akkora tömeget érnek el és mozgatnak meg, mint a legnépszerűbb TV műsorok, illetve más médiumokkal szemben a fogyasztóik sokkal elkötelezettebbek és aktívabbak az illető magazinok social media csatornáin is.


Tags: ,

  • Megosztom