Szakmai magazinnal bővült a hazai lappiac

Employer branding magazint készített az Avantgarde PR. Ötleteket, jó példákat és közérdeklődésre számot tartó témákat dolgoz fel az a kiadvány, amelyet a kommunikációs cég saját szakemberei írtak, szerkesztettek napi munkájuk mellett.

A lap egy próbapéldányt követően most kerül az ügyfelek és az érdeklődők elé nyomtatott vagy elektronikus formában. A kiküldési lista random, de folyamatosan bővül, hiszen az employer branding terület nem lesz nélkülözhető a következő években egyetlen cégnél sem a készítők szerint.

Az Avantgarde-nak nem volt célja mély tartalmi és szakmai elemzéseket lefolytatni, inkább gondolatébresztőket kínál a kiadvány, hiszen egyaránt szól cégvezetőknek, HR-eseknek, kommunikációs szakembereknek. Az Avantgarde a lapban nem csupán saját munkáiból, saját ügyfeleinek példáiból válogat, hanem bárkit megkeresnek, akinél érdekes témára bukkannak employer branding és toborzás témakörben.

  • Megosztom