Street fooddal hódít az új startup

Új startuppal bővült a food truck szektor: a tavaly tavasszal indult StreatRight egy ötletes corporate szolgáltatással hódítja meg a multikat. Az event cég a szektorban főszezonnak mondható tavaszi és őszi időszakban egy többállomásos ebédszolgáltatással a legmenőbb és legmegbízhatóbb hazai food truck-okat közvetíti ki a nagyvállalatok irodaházaihoz.

“Rengeteg munkahely küzd az ebédválaszték szűkösségének problémájával. De még ha jó is a menza és a környék is jól ellátott, az ember hamar kipipálja az összes lehetőséget” – fogalmazta meg a projekt insight-ját Varjú Linda, projektmenedzser” Több mint 20 truck-ból álló portfóliójával erre a problémára nyújt megoldást a Streat Right szolgáltatása.

Az ‘Eat, Treat, Street’ szavak hármasából összeolvadt név találóan összegzi a csapat törekvéseit.

“A manapság igen divatos food truck szolgáltatást házhoz visszük partnereinknek. Ez egy kiváló employer branding szolgáltatás lehet, de csak akkor, ha az ebédeltetés gyorsan és profin zajlik. Egy ízletes street food elfogyasztása a szabad levegőn nagyon fel tudja dobni egy irodista napját. Ráadásul a szolgáltatás a cégnek nem kerül semmibe – fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás, ügyvezető.

A Food Truck Office Tour elnevezésű roadshow olyan résztvevőkkel büszkélkedhet már, mint a Nokia Skypark, az Allianz Hungária, a K&H székház az IBM CIC, a KÉSZ Holding, a Budapest Bank a Thyssen-Krupp Hungary, hogy csak a legnagyobbakat említsük.

A food truck eseményekre specializálódott cég szolgáltatásai 2019-ben tovább bővülnek. Partnerükkel a rendezvénypiacon 15 éve működő Hungary for Events-szel Coolinary néven új projektbe fogtak. Ez egy teljesen egyedülálló szintén corporate jellegű csapatépítő tréning szolgáltatás, melynek során a dolgozók kitalálhatják saját street food bizniszüket és kipróbálhatják magukat egy food truckban tervezéstől a tálalásig, a gamification eszközével így fejlesztve a csapattagok együttműködési készségét és kreativitását.

  • Megosztom