Sportos kampányfilm készült Budapesten

Budapest ikonikus helyszínein mutatja be a legmenőbb utcai sportokat a World Urban Games (WUG) imázsfilmje. Az Utcai Sportok Világjátéka az idei évben Magyarországon debütál és szeptember 13. és 15. között ingyenesen látogatható, helyszíne a Nagyvásártelep, a csepeli bejárónál. A sport- és zenei fesztivált népszerűsítő szpot a WUG-hoz kapcsolódó kultúra és városi közösség sajátos életérzését adja át, a videóhoz készült dal az Irie Maffia-ból ismert Sena előadásában hallható. A film elkészítésében a WUG Szervezőbizottsága a Lounge Design – Human Telex Advertising & Eventtel és a 235 Productions-szel működött együtt.

A GAISF (Global Association of International Sports Federations) idén indítja útjára a kétévente megrendezendő World Urban Games-t, az Utcai Sportok Világjátékát. Az esemény rendezési jogáért 50 város jelentkezett világszerte, köztük Barcelona, Los Angeles és Tokió, végül Budapest lett a befutó. A WUG sokrétű, színes sport- és zenei fesztivál, amely többek között olyan versenysportágakat foglal magába, amelyek már felkerültek, vagy várhatóan megjelennek a soron következő olimpiák programjába. A különleges és látványos sportágakban a világ legjobbjai számára a budapesti esemény jelentheti a főpróbát a tokiói ötkarikás játékok előtt.

Az ingyenesen látogatható szeptemberi rendezvényt népszerűsítő imázsfilm létrehozásában a WUG Szervezőbizottsága a Lounge Design – Human Telex Advertising & Event kreatív ügynökséggel és a 235 produkciós csapatával működött együtt, a filmet Juhász Péter rendező jegyzi.

A film többek között olyan ikonikus budapesti helyszíneken mutatja be a WUG-hoz kapcsolódó életérzést és a hat versenysportágat, mint a Filozófusok kertje, a Magyar Nemzeti Galéria, az Egyetem- és Fővám tér, a MOME új campusa, az újjáépülő Puskás Stadion, vagy éppen a Havanna lakótelep. A sportágak nemzetközi és hazai sztárjai érkeztek a forgatásra, BMX, görkorcsolya, parkour, breaktánc, 3×3-as korsárlabda és freestyle frizbi trükkjeik bemutatása közben nem kis érdeklődést keltve a város utcáin. Ráadásul az esti forgatásokon az épületekre a sportolókkal készült videókat projektáltak, sajátos hangulatot teremtve a produkciók hátterében.

Az Európában is sugárzott film vizuális nyelve amellett, hogy megszólítja a fiatal célcsoportot, Budapestet is népszerűsíti az urbánus sportokat kedvelők körében.

A szpot ütős zenéjét Kalotás Csaba szerezte, a dalszöveget Sena írta és énekelte fel.

  • Megosztom