Ringier: a Nemzeti Sport a vb győztese

A Nemzeti Sport-csoport minden versenytársát maga mögé utasította a 2014-es labdarúgó- világbajnokság alatt – állítja a Ringier kiadó. Tájékoztatásuk szerint várakozásokon felül teljesített a napilap és a magazinok is, a Nemzeti Sport Online-on pedig naponta átlagosan kétszer annyi oldalletöltést tettek a látogatók, mint a versenytársak oldalain.

A Nemzeti Sport egy hónap alatt összesen 384 oldalon foglakozott a labdarúgó világbajnoksággal, a kialakított koncepció szerint a Nemzeti Sport a vb 2014. június 12-i nyitányától minden nap két külön laptagban, két külön címlappal jelent meg; az első laptag a vb-anyagokat ölelte fel „brazil” dizájnban, a másodikban kaptak helyet a hagyományos Nemzeti Sport tartalmak. Az átlagosan értékesített napi 48 047 példányhoz (Matesz 2014. Q1) képest a VB ideje alatt 6%-kal több lap fogyott.

Sikeres időszakot zártak a Nemzeti Sport-csoport magazin platformjai is. A Képes Sport több mint 8%-kal emelte eladott példányszámát és a Sport and Life prémiumtermék is nagy érdeklődést váltott ki az olvasók körében, de az abszolút kedvenc a májusban megjelent 148 oldalas Nemzeti Sport Magazin lett, amelynek szinte minden példányát elkapkodták (90%-os értékesítés).

A Brazilmánia digitális nyertese a Nemzeti Sport Online, amely átlagosan napi 1 090 971 oldalletöltést generált a világbajnokság ideje alatt, míg a versenytársai közül a SportGéza nem érte el ennek a felét sem (455 567), az Origo Sport napi átlagos oldalletöltése pedig 300 543 volt.

A napi egyedi látogatók száma több alkalommal is 200 ezer fölé emelkedett (pl. 2014. június 16-án 264 245-tel, július 9-én 229 212-vel zárt). Az adatokból kiderül, hogy a versenytársakhoz képest több mint kétszer, illetve háromszor annyi oldalletöltés az átlagosan 18%-kal, illetve 46%-kal több egyedi látogatónak is köszönhető, akik naponta felkeresték a Nemzeti Sport Online-t. Az olvasók hűségét az oldalhoz alátámasztja az NSO-n eltöltött átlagos idő hossza is, hiszen egy látogató átlagosan közel 10 percet töltött el egy nap a Nemzeti Sport oldalán, míg az Origo Sport esetében ez közel 5 perc, a sportgeza.hu-n pedig 3 és fél perc. (Forrás: gemius OPA / belföld)

A Nemzeti Sport mobiloldala is rohamos növekedésbe kezdett, napi szinten másfélszeresére nőtt az m.nemzetisport.hu oldalon sporthíreket követők száma a VB ideje alatt.

„Bátran kijelenthető, hogy a Nemzeti Sport nyerte a vb-t. Teljes összhangban készültünk fel a labdarúgó-világbajnokságra, így a print, a digitális, a sales, a marketing és a terjesztési csapat szoros együttműködése biztosította, hogy minden platformunk olvasója és hirdetője exkluzív élményt kapjon. A dömping 2014 januárjában indult és szinte minden napra jutott egy-egy újdonság. Felsorolni is nehéz a sok újítást: speciális rovatok, mellékletek, sorozatok, különszámok, digitális fejlesztések, exkluzív anyagok, kiküldött tudósítóink helyszíni beszámolói, szakmai elemzések és könnyed, szórakoztató anyagok sorát készítették el a kollégák. Amint a számok is bizonyítják, az olvasóink nagy kedvvel fogyasztották mindezt!”– mondta el Papp Gábor, a Ringier Szórakoztató és Sport Üzletágának igazgatója.

  • Megosztom