Sokan csatlakoztak a kampányhoz

Lassan már egy hónapja tart a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) és a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségének közösen indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. Eddig 44 printlap – és az ehhez kapcsolódó site – vállalta, hogy hétről hétre közvetíti a kampány főbb üzeneteit és megosztja annak rövidhíreit, valamint megjelenteti a kampány szerves részét képező b2b printüzeneteket.

 

Az MLE továbbra is számít a kampányhoz csatlakozni vágyó médiumokra, éppen ezért hat új kreatívanyagot készített el a már jól ismert autógumis, golyóstollas és női táskás hirdetésein felül – derül ki a szervezet közleményéből. Az újabb és sokszínűbb printhirdetésekkel egyúttal azt is demonstrálni kívánja az egyesület, hogy a sajtókampányok esetében is jól működik, és jelentős előállítási többletköltséggel nem jár, ha egy lapszámon belül több alkalommal jelenik meg az adott hirdetés valamely mutációja, vagy sorozathirdetésként jelentetik meg akár több lapszámon keresztül, ezzel is nagymértékben növelve annak hatékonyságát.

 

Éppen ezért az MLE printhirdetései egyszerűen és érthetően fogalmazzák meg, hogy a nyomtatott lapok olvasói miért jó és fontos fogyasztók. A nem csupán szakmai lapokban megjelenő reklámok pedig a szabadidejében éppen olvasó hirdetőket is elérik úgy, hogy közben a magánszemélyeket is megerősítik abban, hogy „jó közegben” vannak.

 

Az elkövetkező hónapokban az MLE kampányának keretében továbbra is színes és tartalmas rövidhíreivel, és a printpiacot érintő aktuális témák feldolgozásával kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban az imázs építésében is nélkülözhetetlen szerepe van.

  • Megosztom